00 DSpace/Manakin Repository

Вдосконалення системи маркетингових комунікацій в інтернеті підприємства ФОП «Струнін Ю.О.»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучма, Л.М.
dc.date.accessioned 2021-12-17T15:40:10Z
dc.date.available 2021-12-17T15:40:10Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кучма Л. М. Вдосконалення системи маркетингових комунікацій в інтернеті підприємства ФОП «Струнін Ю.О») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Л. М. Кучма; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 96 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kuchma.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингових комунікацій в інтернеті, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингових комунікацій підприємства, надана характеристика інструментам комунікації інтернет-маркетингу. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ФОП «Струнін Ю.О.»: досліджено мікроекономічне та макроекономічне середовище компанії, обґрунтовано вплив маркетингових комунікацій на ефективність комерційної діяльності підприємства «Струнін Ю.О.». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегії комунікацій на підприємстві ФОП «СТРУНІН Ю. О.»: розроблено заходи з удосконалення інтернет комунікацій, надано економічне обгрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів. en_US
dc.description.abstract The object of the research is the marketing-communications on the internet of enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of forming marketing online communications of PE «Strunin Y.O.». The aim is to research the marketing communication activity of PE «Strunin Y.O.» and to develop directions for their improvemen. The work deals with the theoretical foundations of enterprise’s marketing communication activity, considers the essence, principles and tools of marketing communications in the activity of enterprises, describes the methods of organization and management of marketing communication in the activity of enterprises and determines the importance of marketing communications for the enterprise. The marketing communicstions of the enterprise PE «Strunin Y.O.» is analyzed in this work. The ways of improvement of marketing communications of PE «Strunin Y.O.» by developing innovative client policy and providing new communication methods.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингові комунікацій в інтернеті en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject СRM-cистема en_US
dc.subject ФОП «Струнін Ю.О.» en_US
dc.subject marketing communications on the Internet en_US
dc.subject Internet marketing en_US
dc.subject CRM-system en_US
dc.subject PE «Strunin Y.O.» en_US
dc.title Вдосконалення системи маркетингових комунікацій в інтернеті підприємства ФОП «Струнін Ю.О.» en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing communications on the Internet of PE «Strunin Y.O.» en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу