У роботі визначено роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних
підприємств, надано характеристику основних підходів до управління ефективністю
маркетингової діяльності підприємства охарактеризовано значення маркетингу для
підприємства в ринкових умовах
Розглянуто організаційно-економічну характеристику ТОВ «АРМАР»;
проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу
ТОВ «АРМАР».
Надано пропозиції з покращення комунікативної політики ТОВ «АРМАР» у
віртуальному середовищі; розроблено рекомендації щодо активізації збутової політики
компанії ТОВ «АРМАР».
The paper defines the role of marketing activities in the functioning of domestic
enterprises, provides a description of the main approaches to managing the effectiveness of
marketing activities of the enterprise, describes the importance of marketing for the enterprise in
market conditions
The author provided organizational and economic characteristics of ARMAR LLC;
analyzed the marketing environment of the enterprise; researched the marketing complex of
ARMAR LLC.
The qualification work provides proposals for improving the communication policy of
ARMAR LLC in a virtual environment; developed recommendations for intensifying the sales
policy of ARMAR LLC.