00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Стар Шайн Шипінг»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, А.А.
dc.date.accessioned 2021-12-18T11:02:48Z
dc.date.available 2021-12-18T11:02:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ткаченко А. А. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Стар Шайн Шипінг») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / А. А. Ткаченко; наук. кер. К. І. Тарасова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 82 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Tkachenko1.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємства, надана характеристика способам організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства та визначено значення маркетингу для підприємства в ринкових умовах. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Стар Шайн Шипінг»: надано оргаізаційно-економічну характеристику діяльності підприємства, досліджено внутрішнє та зовнішнє маркетингове середовище ТОВ «Стар Шайн Шипінг». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Стар Шайн Шипінг» : розроблено заходи з удосконалення комунікаційної політики та зовнішньої реклами ТОВ«Стар Шайн Шипінг». en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of three sections. The object of research is the process of improving the marketing activities of Star Shine Shipping LLC. The paper considers the theoretical foundations of marketing activities of the enterprise, considers the essence, principles and tools of marketing activities of the enterprise, describes the methods of organization and management of marketing activities of the enterprise and determines the importance of marketing for the enterprise in market conditions. The marketing activity of Star Shine Shipping LLC is analyzed: the organizational and economic characteristics of the enterprise activity are given, the internal and external marketing environment of Star Shine Shipping LLC is studied. Ways to improve the marketing activities of Star Shine Shipping LLC are proposed: measures to improve the communication policy and outdoor advertising of Star Shine Shipping LLC are developed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject маркетинг на ринку логістичних послуг en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject marketing in the market of logistics services en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Стар Шайн Шипінг») en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing activity of Star Shine Shipping LLC en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу