00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг торгово-посередницького підприємства ФОП Федоренко В.В.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фоміна, К.А.
dc.date.accessioned 2021-12-18T11:23:19Z
dc.date.available 2021-12-18T11:23:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Фоміна К. А. Маркетинг торгово-посередницького підприємства ФОП Федоренко В.В. : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / К. А. Фоміна; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 98 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Fomina.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розкриті місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємстві; розглянуті інноваційні підходи щодо управління продажем у торговому маркетингу та специфіку маркетингу роздрібного підприємства; досліджено маркетингове середовище підприємства ФОП Федоренко В.В. та рівень конкурентоспроможності; здійснено маркетингове дослідження сприйняття споживачів ФОП Федоренко В.В.; оцінено економічну ефективність запропонованих маркетингових заходів. Автор пропонує основні напрями удосконалення системи маркетингової діяльності ФОП Федоренко В.В., проведено оцінку впливу запропонованих рекомендацій на показники економічної ефективності. Qualification work consists of three sections. en_US
dc.description.abstract The object of research is the marketing activities of individual-entrepreneur Fedorenko V.V, which produces and sells retail furniture of various types in the market of Odessa. Subject of research: features and specifics of marketing activity of the enterprise. The place and role of marketing in the entrepreneurial activity of trade and intermediary enterprises are revealed in the work; innovative approaches to sales management in trade marketing and the specifics of retail marketing are considered; the marketing environment and the level of competitiveness of the individual-entrepreneur Fedorenko V.V. are investigated; the marketing research of individual-entrepreneur Fedorenko V.V. consumers perception of is carried out; the economic efficiency of the offered marketing measures is estimated. The author offers the main directions of improvement of the system of marketing activity of individual-entrepreneur Fedorenko V.V, the estimation of influence of the offered recommendations on indicators of economic efficiency is carried out.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject торговий маркетинг en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject сегментація en_US
dc.subject дослідження сприйняття споживачів en_US
dc.subject trade marketing en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject segmentation en_US
dc.subject consumer perception research en_US
dc.title Маркетинг торгово-посередницького підприємства ФОП Федоренко В.В. en_US
dc.title.alternative Marketing of the trade and intermediary individual-entrepreneur Fedorenko V.V. en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу