00 DSpace/Manakin Repository

Управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чапала, Д.О.
dc.date.accessioned 2021-12-18T12:21:31Z
dc.date.available 2021-12-18T12:21:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чапала Д. О. Управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Д. О. Чапала; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 95 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Chapala.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО». У роботі розглянуто теоретичні основи управління комплексом маркетингом, сутність комплексу маркетингу, структура та елементи комплексу маркетингу, механізм управління комплексом маркетингу підприємства на ринку автозапчастин. Проаналізовано профіль маркетингового середовища та проведено оцінку ефективності управління комплексом маркетингу на підприємстві ТОВ «Меркурій-АВТО». Запропоновано заходи удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві ТОВ «Меркурій-АВТО»: створення інтернет-магазину, впровадження рекламної кампанії, генерація трафіку з соціальних мереж і тематичних ресурсів, впровадження бонусної програми та акційних знижок, удосконалення роботи з постачальниками. en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of three sections. The object of research is the marketing activities of the company LLC "Mercury-AUTO". The paper considers the theoretical foundations of marketing complex management, the essence of the marketing complex, the structure and elements of the marketing complex, the management mechanism of the marketing complex of the enterprise in the auto parts market. The profile of the marketing environment is analyzed and the efficiency of the marketing complex management at the enterprise "Mercury-AUTO" is evaluated. Measures to improve the marketing complex at Mercury-AUTO LLC are proposed: creation of an online store, implementation of an advertising campaign, generation of traffic from social networks and thematic resources, introduction of a bonus program and promotional discounts, improvement of work with suppliers.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject економічний ефект en_US
dc.subject ринок автозапчастин en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject economic effect en_US
dc.subject auto parts market en_US
dc.title Управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО» en_US
dc.title.alternative Management complex of the marketing`s enterprise LLC «Mercury-AUTO» en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу