DSpace Repository

Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі «ШКОЛИ КЕВІН»

Show simple item record

dc.contributor.author Шульга, С.В.
dc.date.accessioned 2021-12-18T12:29:11Z
dc.date.available 2021-12-18T12:29:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шульга С. В. Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі «ШКОЛИ КЕВІН» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / С. В. Шульга; наук. кер. О. В. Рулінська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 127 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Shulha.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, комплекс маркетингової політики комунікацій зокрема. В ході дослідження були охоплені основні напрями маркетингових комунікацій, що можуть застосовуватися на сучасних підприємствах, розглянуті методичні підходи до оцінки ефективності різних заходів комунікативної політики, а також проаналізовано специфіку організації маркетингових комунікацій у сфері освіти. Проаналізовано маркетингову діяльність «Школи Кевін»: комплекс маркетингу підприємства, його маркетингове середовище, дана оцінка комплексу маркетингових комунікацій фірми та дієвості стратегії маркетингу у соціальних медіа, яку реалізовує підприємство. Запропоновано низку заходів для вдосконалення маркетингової політики комунікацій фірми за кожним із напрямів комунікативного комплексу фірми. Визначено шляхи для вдосконалення стратегії SMM «Школи Кевін». Окрім цього, окреслено основні тенденції у сфері маркетингових комунікацій, які застосовуються бізнесом сучасному світі і є застосовними для даного підприємства. en_US
dc.description.abstract The qualifying work consists of an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The work deals with the theoretical aspects of marketing activity of an enterprise. Special attention was paid to marketing communication policy. The research covers main pathways of marketing communications which enterprises may use. Apart of it approaches to evaluation of communication policy performance as well as complex of marketing communications in education field were considered. Author is analyzing marketing activity of the company. The analysis includes: the complex of marketing of the “School of Kevin”, marketing environment of the enterprise, provides the performance evaluation of marketing communications complex as well as performance of strategy of the company in social media. Author offers list of measures aimed on improvement of the enterprise`s marketing communication policy by each pathway. In field of SMM ways of optimization were selected. As the final recommendation part, main modern trends in content marketing applicable for the “School`s of Kevin” specificity were described.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова політика комунікацій en_US
dc.subject МПК en_US
dc.subject маркетинг у соціальних медіа en_US
dc.subject комплекс маркетингових комунікацій фірми en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing communication policy en_US
dc.subject MCP en_US
dc.subject social media marketing en_US
dc.subject enterprise’s marketing communication complex en_US
dc.title Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі «ШКОЛИ КЕВІН» en_US
dc.title.alternative Improving the marketing communication policy of the enterprise on the example of "SCHOOL OF KEVIN" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account