DSpace Repository

Удосконалення міжнародної маркетингової інтернет діяльності рекламного агентства на прикладі «MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.»

Show simple item record

dc.contributor.author Дашян, А.С.
dc.date.accessioned 2021-12-19T14:42:06Z
dc.date.available 2021-12-19T14:42:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Дашян А. С. Удосконалення міжнародної маркетингової інтернет діяльності рекламного агентства на прикладі «MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародна економіка» / А. С. Дашян; наук. кер. І. О. Уханова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 96 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Dashian.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи дослідження міжнародної маркетингової діяльності в сфері інтернет-маркетингу, визначено позитивні та негативні фактори впливу на міжнародну маркетингову діяльність в сфері інтернет-маркетингу на глобальних ринках. Виявлено та описано методи аналізу міжнародної маркетингової діяльності в сфері інтернет-маркетингу Проаналізовано міжнародну маркетингову діяльність підприємства “MOBILITHIUM SP Z.O.O.” в сфері інтернет-маркетингу. Наведено SWOT-аналіз підприємства з повним комплексом факторів діяльності компанії. Проведено аналіз фінансових показників та кадрових показників. Запропоновано напрями вдосконалення міжнародної маркетингової інтернет діяльності рекламного агентства «MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.», зокрема за рахунок організаційних рішень, технологічних вдосконалень, диверсифікації ринків збуту послуг. en_US
dc.description.abstract The bachelor's thesis consists of three sections. The object of research is the international marketing activities of the advertising agency and ways to improve it The paper considers the theoretical and methodological foundations of the study of international marketing activities in the field of Internet marketing, identifies positive and negative factors influencing international marketing activities in the field of Internet marketing in global markets. Methods of analysis of international marketing activities in the field of Internet marketing are identified and described The international marketing activity of the enterprise “MOBILITHIUM SP Z.O.O.” is analyzed. in the field of Internet marketing. The SWOT-analysis of the enterprise with a full complex of factors of activity of the company is resulted. The directions of improvement of the international marketing Internet activity of the advertising agency "MOBILITHIUM S.P. Z.O.O. », in particular due to organizational decisions, technological improvements, diversification of markets for services.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject Міжнародний маркетинг en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject міжнародна маркетингова діяльність en_US
dc.subject міжнародна реклама en_US
dc.subject міжнародна торгівля маркетинговими послугами en_US
dc.subject International marketing en_US
dc.subject internet marketing en_US
dc.subject international marketing activities en_US
dc.subject international advertising en_US
dc.subject international trade in marketing services en_US
dc.title Удосконалення міжнародної маркетингової інтернет діяльності рекламного агентства на прикладі «MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.» en_US
dc.title.alternative Improvement of the international marketing internet activity of the advertising agency on the example of "MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.” en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account