00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми "Батерфляй")

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Башта, Н.М.
dc.date.accessioned 2021-12-24T08:21:37Z
dc.date.available 2021-12-24T08:21:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Башта Н. М. Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми "Батерфляй") : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Н. М. Башта; наук. кер. І. В. Давиденко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 73 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Bashta.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract Об’єктом дослідження є процес використання комплексу маркетингу туристичними підприємствами. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних засад формування комплексу маркетингу туристичного агентства «Баттерфляй». Метою дослідження є аналіз комплексу маркетингу туристичного підприємства та надання рекомендацій щодо його вдосконалення. У роботі розглянуто теоретичні основи комплексу маркетингу на туристичному підприємстві. Аналізується маркетингова діяльність туристичного агентства «Баттерфляй». Пропонуються шляхи удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Баттерфляй». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій. en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is the process of using the complex of marketing by tourist enterprises. The subject of the study is a set of theoretical and practical principles of formation of the marketing complex of the travel agency "Butterfly". The purpose of the study is to analyze the marketing complex of the tourist enterprise and provide recommendations for its improvement. The theoretical bases of a marketing complex at the tourist enterprise are considered in the work. The marketing activity of the travel agency "Butterfly" is analyzed. Ways to improve the marketing activities of the travel agency "Butterfly" are proposed. According to the results of the study, the expediency of implementing the above measures is substantiated. Their efficiency is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject туристичне агентство en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject tourist enterprise en_US
dc.subject travel agency en_US
dc.title Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми "Батерфляй") en_US
dc.title.alternative Improvement of the marketing complex of a tourist enterprise (on the example of the travel company "Butterfly") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу