dc.contributor.author |
Грицюк, Г.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-24T12:01:58Z |
|
dc.date.available |
2021-12-24T12:01:58Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Грицюк Г. В. Удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі турфірми «Join Up») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Г. В. Грицюк; наук. кер. Н. В. Нєчева; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 89 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Gritsyuk.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються розвиток теоретичних і методичних засад, розробка методичних і практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю туристичного підприємства. Досліджено науковий і теоретичний базис рекламної діяльності туристичних підприємств та проаналізовано прикладні аспекти їх втілення в діяльність підприємства.
Здійснено аналіз рекламної діяльності туристичної фірми «Join Up» . Обґрунтовано удосконалення та перспективні напрямки менеджменту рекламної діяльності туристичної фірми «Join Up». |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper considers the development of theoretical and methodological foundations, the development of methodological and practical recommendations for managing advertising activities of a tourist enterprise. The scientific and theoretical basis of advertising activities of tourist enterprises is studied and the applied aspects of their implementation in the company's activities are analyzed. The analysis of advertising activities of the travel company "Join up" is carried out. The article substantiates the improvement and promising directions of management of advertising activities of the travel company "Join up". |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
туристичне підприємство |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
travel company |
en_US |
dc.subject |
advertising |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
management |
en_US |
dc.title |
Удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі турфірми «Join Up») |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the management of advertising activities of a tourist enterprise (on the example of a travel agency «Join Up») |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |