00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі турфірми «Join Up»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грицюк, Г.В.
dc.date.accessioned 2021-12-24T12:01:58Z
dc.date.available 2021-12-24T12:01:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Грицюк Г. В. Удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі турфірми «Join Up») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Г. В. Грицюк; наук. кер. Н. В. Нєчева; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 89 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Gritsyuk.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються розвиток теоретичних і методичних засад, розробка методичних і практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю туристичного підприємства. Досліджено науковий і теоретичний базис рекламної діяльності туристичних підприємств та проаналізовано прикладні аспекти їх втілення в діяльність підприємства. Здійснено аналіз рекламної діяльності туристичної фірми «Join Up» . Обґрунтовано удосконалення та перспективні напрямки менеджменту рекламної діяльності туристичної фірми «Join Up». en_US
dc.description.abstract The paper considers the development of theoretical and methodological foundations, the development of methodological and practical recommendations for managing advertising activities of a tourist enterprise. The scientific and theoretical basis of advertising activities of tourist enterprises is studied and the applied aspects of their implementation in the company's activities are analyzed. The analysis of advertising activities of the travel company "Join up" is carried out. The article substantiates the improvement and promising directions of management of advertising activities of the travel company "Join up".
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject travel company en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject management en_US
dc.title Удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі турфірми «Join Up») en_US
dc.title.alternative Improving the management of advertising activities of a tourist enterprise (on the example of a travel agency «Join Up») en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу