dc.contributor.author |
Клюс, І.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-24T12:20:40Z |
|
dc.date.available |
2021-12-24T12:20:40Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Клюс І. Г. Інноваційні методи стимулювання попиту у сфері туризму (на прикладі туристичного агентства «Джоін Ап!») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / І. Г. Клюс; наук. кер. В. Я. Павлоцький; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Klyus.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти інноваційної діяльності у сфері туристичного маркетингу на підприємстві. Висвітлено сутність та типи інноваційної діяльності в процесі ринкового просування туристичних продуктів. Проаналізовано ДПТ як засіб ефективного збуту та комунікації із споживачами. Надано загальну характеристику туристичного агентства у складі мережі «Джоін Ап!». Проаналізовано фінансову-господарську діяльність туристичного агентства «Джоін Ап!» за 2018-2020 роки та його систему маркетингових комунікацій.
Запропоновано шляхи впровадження маркетингових інновацій, як способу стимулювання попиту туристів. Розраховано ефективність запропонованих маркетингових інновацій. Обґрунтовано економічна доцільність впровадження запропонованих заходів для туристичного підприємства. |
en_US |
dc.description.abstract |
The work deals with the theoretical aspects theoretical aspects of innovation in the field of tourism marketing. The essence and types of innovative activity in the process of market promotion of tourism products are highlighted. DPT is analyzed as a means of effective sales and communication with consumers. Provided a general description of the travel agency within the network "Join Up!" Analyzed the financial and economic activities of the travel agency "Join Up!" for 2018-2020 and its marketing communications system.
The ways of introducing marketing innovations as a way to stimulate tourist demand are proposed. The effectiveness of the proposed marketing innovations has been calculated. The economic feasibility of the implementation of the proposed measures for a tourism enterprise has been substantiated. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
інновації |
en_US |
dc.subject |
інформаційні технології |
en_US |
dc.subject |
стимулювання попиту |
en_US |
dc.subject |
динамічне пакетування турів |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
SWOT-аналіз |
en_US |
dc.subject |
операційна діяльність підприємства |
en_US |
dc.subject |
рентабельність |
en_US |
dc.subject |
економічна ефективність |
en_US |
dc.subject |
innovations |
en_US |
dc.subject |
information technology |
en_US |
dc.subject |
stimulating demand |
en_US |
dc.subject |
Dynamic packaging of tours |
en_US |
dc.subject |
marketing communications |
en_US |
dc.subject |
SWOT analysis |
en_US |
dc.subject |
operational activities of the enterprise |
en_US |
dc.subject |
profitability |
en_US |
dc.subject |
economic efficiency |
en_US |
dc.title |
Інноваційні методи стимулювання попиту у сфері туризму (на прикладі туристичного агентства «Джоін Ап!») |
en_US |
dc.title.alternative |
Innovatie method of stimulating demand in tourism industry (on the example tourism agencies «Join UP!») |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |