00 DSpace/Manakin Repository

Інноваційні методи стимулювання попиту у сфері туризму (на прикладі туристичного агентства «Джоін Ап!»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клюс, І.Г.
dc.date.accessioned 2021-12-24T12:20:40Z
dc.date.available 2021-12-24T12:20:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Клюс І. Г. Інноваційні методи стимулювання попиту у сфері туризму (на прикладі туристичного агентства «Джоін Ап!») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / І. Г. Клюс; наук. кер. В. Я. Павлоцький; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Klyus.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти інноваційної діяльності у сфері туристичного маркетингу на підприємстві. Висвітлено сутність та типи інноваційної діяльності в процесі ринкового просування туристичних продуктів. Проаналізовано ДПТ як засіб ефективного збуту та комунікації із споживачами. Надано загальну характеристику туристичного агентства у складі мережі «Джоін Ап!». Проаналізовано фінансову-господарську діяльність туристичного агентства «Джоін Ап!» за 2018-2020 роки та його систему маркетингових комунікацій. Запропоновано шляхи впровадження маркетингових інновацій, як способу стимулювання попиту туристів. Розраховано ефективність запропонованих маркетингових інновацій. Обґрунтовано економічна доцільність впровадження запропонованих заходів для туристичного підприємства. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects theoretical aspects of innovation in the field of tourism marketing. The essence and types of innovative activity in the process of market promotion of tourism products are highlighted. DPT is analyzed as a means of effective sales and communication with consumers. Provided a general description of the travel agency within the network "Join Up!" Analyzed the financial and economic activities of the travel agency "Join Up!" for 2018-2020 and its marketing communications system. The ways of introducing marketing innovations as a way to stimulate tourist demand are proposed. The effectiveness of the proposed marketing innovations has been calculated. The economic feasibility of the implementation of the proposed measures for a tourism enterprise has been substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject інформаційні технології en_US
dc.subject стимулювання попиту en_US
dc.subject динамічне пакетування турів en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject SWOT-аналіз en_US
dc.subject операційна діяльність підприємства en_US
dc.subject рентабельність en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.subject innovations en_US
dc.subject information technology en_US
dc.subject stimulating demand en_US
dc.subject Dynamic packaging of tours en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject SWOT analysis en_US
dc.subject operational activities of the enterprise en_US
dc.subject profitability en_US
dc.subject economic efficiency en_US
dc.title Інноваційні методи стимулювання попиту у сфері туризму (на прикладі туристичного агентства «Джоін Ап!») en_US
dc.title.alternative Innovatie method of stimulating demand in tourism industry (on the example tourism agencies «Join UP!») en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу