00 DSpace/Manakin Repository

Напрями підвищення ефективності роботи туристистичних підприємств на ринку ділового туризму (на прикладі туроператора «Форсаж-Тур»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максименко, В.С.
dc.date.accessioned 2021-12-24T13:12:32Z
dc.date.available 2021-12-24T13:12:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Максименко В. С. Напрями підвищення ефективності роботи туристистичних підприємств на ринку ділового туризму (на прикладі туроператора «Форсаж-Тур») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / В. С. Максименко; наук. кер. В. Я. Павлоцький; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 58 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Maksimenko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти забезпечення ефективності діяльності туристичних підприємств на ринку ділового туризму. Висвітлено сутність та особливості розвитку ділового туризму. Проаналізовано перелік об’єктів ділового туризму у світі та на території України. Надано загальну характеристику туристичного оператора «Форсаж-Тур»». Проаналізовано фінансову-господарську діяльність туроператора «Форсаж-Тур» за 2018-2020 роки. Запропоновано проектування та впровадження нового туристичного продукту «Назад у майбутнє», який відповідає критеріям ділового туризму. Проведено калькуляцію майбутнього туру. Обґрунтовано економічна доцільність впровадження нового туру для туристичного підприємства. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects ensuring the efficiency of economic activity of the tourism industry in the market of business tourism. The essence and features of development of business tourism are highlighted. The list of objects of business tourism on the territory of Ukraine is analyzed. The general description of the tourist operator "Forsage-Tour" is given. The financial-economic activity of tour operator «Forsage-Tour» for 2018-2020 has been analyzed. The design and implementation of the new tourist product "Rotterdam. Back to the future", which meets the criteria of business tourism, is proposed. The calculation of the forthcoming tour is carried out. The economic expediency of introducing a new tour for a tourist enterprise is substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject діловий туризм en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.subject рентабельність en_US
dc.subject CVP-аналіз en_US
dc.subject постійні витрати en_US
dc.subject змінні витрати en_US
dc.subject точка беззбитковості en_US
dc.subject business tourism en_US
dc.subject economic efficiency en_US
dc.subject CVP-analysis en_US
dc.subject operating activity of the enterprise en_US
dc.subject profitability en_US
dc.subject constant expenses en_US
dc.subject variable costs en_US
dc.subject break-even point en_US
dc.title Напрями підвищення ефективності роботи туристистичних підприємств на ринку ділового туризму (на прикладі туроператора «Форсаж-Тур») en_US
dc.title.alternative Directions of increasing activity of the tourism enterprises in the business-tourism market ( on example of the tour operator ”Forsage-Tour”) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу