00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств (на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Столяр, Ю.В.
dc.date.accessioned 2021-12-28T14:02:46Z
dc.date.available 2021-12-28T14:02:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Столяр Ю. В. Удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств (на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Ю. В. Столяр; наук. кер. В. Я. Павлоцький; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 79 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Stolyar.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти інноваційної діяльності у сфері туристичного маркетингу на підприємстві. Висвітлено сутність та типи інноваційної діяльності в процесі ринкового просування туристичних продуктів. Досліджено існуючі методики планування та бюджетування маркетингової діяльності суб’єктів туристичного бізнесу, аналізує чинники ефективності політики підприємства у цій сфері. Проведено комплексний аналіз фінансово-господарською діяльності та маркетингової діяльності туристичного агентства «Поїхали з нами». Запропоновано шляхи впровадження маркетингових інновацій, як способу стимулювання попиту туристів. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical aspects of innovation in the field of tourism marketing at the enterprise. The essence and types of innovative activity in the process of market promotion of tourist products are highlighted. The existing methods of planning and budgeting of marketing activities of tourism business entities are studied, the factors of efficiency of the enterprise policy in this sphere are analyzed. A comprehensive analysis of financial and economic activities and marketing activities of the travel agency "let's go with us". Ways of introduction of marketing innovations as a way of stimulation of demand of tourists are offered.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингові стратегії en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.subject туристична діяльність en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject цінова політика en_US
dc.subject збутова політика en_US
dc.subject marketing strategies en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject market en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject economic efficiency en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject product policy en_US
dc.subject pricing policy en_US
dc.subject sales policy en_US
dc.title Удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств (на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами») en_US
dc.title.alternative improving the marketing policy of tourism enterprises (on the example of the travel agency "come with us") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу