DSpace Repository

Удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Вам Тревел»)

Show simple item record

dc.contributor.author Ткачук, М.І.
dc.date.accessioned 2021-12-29T07:40:24Z
dc.date.available 2021-12-29T07:40:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ткачук М. І. Удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Вам Тревел») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / М. І. Ткачук; наук. кер. І. В. Давиденко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 69 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Tkachuk.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract Об’єктом дослідження є процес здійснення маркетингової політики туристичного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних засад формування маркетингової політики туристичної фірми «Вам Тревел». Метою дослідження є розробка заходів щодо вдосконалення маркетингової політики туристичного підприємства. У роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової політики туристичних підприємств. Аналізується господарська та маркетингова діяльність туристичної фірми «Вам Тревел». Пропонуються шляхи вдосконалення маркетингової політики туристичної фірми «Вам Тревел» За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій. en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is the process of implementing the marketing policy of a tourist enterprise. The subject of the study is a set of theoretical and practical principles of forming the marketing policy of the travel company "Wam Travel". The purpose of the study is to develop measures to improve the marketing policy of the tourist enterprise. The theoretical bases of formation of marketing policy of tourist enterprises are considered in the work. The economic and marketing activities of the travel company "Wam Travel" are analyzed. Ways to improve the marketing policy of the travel company "Wam Travel" are proposed According to the results of the study, the expediency of implementing the above measures is substantiated. Their efficiency is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова політика en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject туристичний оператор en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing policy en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject tourist enterprise en_US
dc.subject tour operator en_US
dc.title Удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Вам Тревел») en_US
dc.title.alternative Improving the marketing policy of a tourist enterprise (on the example of the travel company "Wam Travel") en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account