00 DSpace/Manakin Repository

Управління вартістю підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бесараб, А.О.
dc.date.accessioned 2022-01-13T07:48:51Z
dc.date.available 2022-01-13T07:48:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бесараб А. О. Управління вартістю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» за освітньою програмою «Фінанси, фінансовий менеджмент та страхування» / А. О. Бесараб; наук. кер. С. О. Домбровська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 81 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Besarab.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні засади управління вартістю підприємства. Досліджено економічну сутність поняття «вартість підприємства». Визначено методичні підходи до її оцінки. Розглянуто концепції управління вартістю підприємства. Проаналізовано управління та оцінку вартості підприємства на прикладі компанії «BASF»: охарактеризовано фінансовий стан компанії, оцінена вартість «BASF» за допомогою дохідного підходу. Проведена оцінка системи управління вартістю «BASF». Обґрунтовано вплив «ESG»-управління як драйверу зростання вартості «BASF». Проаналізовано вплив нефундаментальних факторів на оцінку компанії за допомогою економіко-математичного моделювання. Запропоновано шляхи вдосконалення управління вартістю «BASF» на основі SWOT-аналізу. en_US
dc.description.abstract Diploma thesis deals with the theoretical foundations of enterprise value management. The economic essence of the concept of "enterprise value" is investigated. Methodical approaches to its evaluation are determined. The concept of enterprise value management is considered. The management and valuation of the enterprise are analyzed on the example of the "BASF": the financial statement of the company is characterized, the value of "BASF" is estimated using a revenue approach. The evaluation of the cost management system "BASF" was carried out. The influence of ESG as a driver of BASF value growth is substantiated. The influence of non-fundamental factors on the company's assessment with the help of economic-mathematical modeling is studied. Ways to improve the cost management of "BASF" based on SWOT-analysis are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject вартість підприємства en_US
dc.subject управління вартістю підприємства en_US
dc.subject метод дисконтування грошових потоків en_US
dc.subject оцінка вартості підприємства en_US
dc.subject фінансовий стан підприємства en_US
dc.subject value of enterprise en_US
dc.subject value-based management en_US
dc.subject discounted cash flow model en_US
dc.subject company valuation en_US
dc.subject financial analysis of the company en_US
dc.title Управління вартістю підприємства en_US
dc.title.alternative Value management of enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу