00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТОВ «Нова пошта»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврик, Є.В.
dc.date.accessioned 2022-01-25T11:30:28Z
dc.date.available 2022-01-25T11:30:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гаврик Є. В. Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТОВ «Нова пошта»): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Є. В. Гаврик; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 103 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Gavrik.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій. Проаналізовано економічні показники діяльності та комплекс маркетингу підприємства ТОВ «Нова пошта», розроблено SWOT-аналіз діяльності підприємства, проведено аналіз комунікативної політики ТОВ «Нова пошта». Запропоновані рекомендації для покращення системи заходів просування логістичних послуг серед різних верств населення, покращення рекламної кампанії ТОВ «Нова пошта». А також на покращення розвитку креативного менеджменту на підприємстві. en_US
dc.description.abstract The theoretical aspects of marketing communications are considered in the work. The economic indicators of activity and marketing complex of the enterprise of Nova Poshta LLC are analyzed, the SWOT-analysis of the enterprise activity is developed, the analysis of the communication policy of Nova Poshta LLC is carried out. Recommendations for improving the system of measures to promote logistics services among various segments of the population, improving the advertising campaign of Nova Poshta LLC are proposed. And also to improve the development of creative management in the enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject комунікативна політика en_US
dc.subject управління маркетингом en_US
dc.subject ТОВ «Нова пошта» en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject communications policy en_US
dc.subject marketing management en_US
dc.subject Nova Poshta LLC en_US
dc.title Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТОВ «Нова пошта») en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing communications of enterprise (on the basis of Tavria-V Ltd) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу