00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової комунікативної політики салону краси

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зубчик, В.О.
dc.date.accessioned 2022-01-25T11:38:35Z
dc.date.available 2022-01-25T11:38:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Зубчик В. О. Удосконалення маркетингової комунікативної політики салону краси : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / В. О. Зубчик; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 97 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Zubchik.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі визначено сутність маркетингової комунікативної політики підприємства, надано характеристику основним етапам розробки комунікативної політики, досліджено основні підходи до оцінювання ефективності маркетингової політики комунікацій. Надано техніко-економічну характеристику салону краси «Гран-прі»; визначено особливості маркетингового середовища підприємства; досліджено маркетингову комунікативну політику салону краси «Гран-прі»; Рекомендовано заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики салону краси «Гран-прі» у віртуальному середовищі; надано пропозиції щодо удосконалення оффлайн комунікацій салону краси «Гран-прі». en_US
dc.description.abstract The paper identifies: the essence of marketing communication policy of the enterprise, the characteristics of the main stages of development of communication policy, the main approaches to assessing the effectiveness of marketing communications policy. The author investigated: technical and economic characteristics of the beauty salon "Grand Prix"; features of the marketing environment of the enterprise; marketing communication policy of the beauty salon "Grand Prix"; The paper recommends: measures to improve the marketing communication policy of the beauty salon "Grand Prix" in a virtual environment and proposals for improving the offline communications of the beauty salon "Grand Prix";
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject Інтернет маркетинг en_US
dc.subject SMM en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject Internet marketing en_US
dc.subject SMM en_US
dc.title Удосконалення маркетингової комунікативної політики салону краси en_US
dc.title.alternative Improving the marketing communication policy of the beauty salon en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу