dc.contributor.author |
Койчева, І.Д. |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-25T11:43:06Z |
|
dc.date.available |
2022-01-25T11:43:06Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Койчева І. Д. Маркетинг промислового підприємства на прикладі ПАТ «Одескабель» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / І. Д. Койчева; наук. кер. К. І. Тарасова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 95 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Koicheva1.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості маркетингу промислового підприємства ПАТ «Одескабель».
Визначено особливості маркетингу промислового підприємства, встановлено методи оцінювання та управління ним. Проаналізовано динаміку основних показників діяльності ПАТ «Одескабель», його рентабельність та ліквідність. Здійснено опис продукції підприємства включаючи її розподіл за стадіями життєвого циклу товару, визначено цінову політику підприємства та встановлені його основні знижки, виявлені канали розподілу продукції підприємства та його основні елементи комунікаційної політики.
Запропоновано напрямки поліпшення маркетингу ПАТ «Одескабель» за допомогою розширення асортименту продукції підприємства та участі в міжнародних конференціях в якості збільшення спектру комунікативних заходів. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper considers the theoretical aspects and features of marketing of the industrial enterprise PJSC «Odeskabel».
Peculiarities of industrial enterprise marketing are determined, methods of evaluation and management are established. The dynamics of the main indicators of PJSC «Odeskabel», its profitability and liquidity are analyzed. The description of the enterprise's products, including its distribution by stages of the product life cycle, the price policy of the enterprise is determined and its main discounts are established, the channels of distribution of the enterprise's products and its main elements of communication policy are identified.
The directions of improvement of marketing of PJSC «Odeskabel» by means of expansion of the range of production of the enterprise and participation in the international conferences as increase of a spectrum of communicative actions are offered. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетинг промислового підприємства |
en_US |
dc.subject |
життєвий цикл товару |
en_US |
dc.subject |
комунікаційна політика |
en_US |
dc.subject |
виставка |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
industrial enterprise marketing |
en_US |
dc.subject |
product life cycle |
en_US |
dc.subject |
communication policy |
en_US |
dc.subject |
exhibition |
en_US |
dc.title |
Маркетинг промислового підприємства на прикладі ПАТ «Одескабель» |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing of an industrial enterprise on the example of PJSC «Odeskabel» |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |