00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової діяльності фітнес клубу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комісаренко, К.В.
dc.date.accessioned 2022-01-25T11:53:02Z
dc.date.available 2022-01-25T11:53:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Комісаренко К. В. Удосконалення маркетингової діяльності фітнес клубу : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / К. В. Комісаренко; наук. кер. О. В. Рулінська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 100 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Komisarenko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі визначено сутність і значення маркетингової діяльності, надано характеристику значенню планування в маркетинговій діяльності підприємств, досліджено особливості маркетингу у сфері послуг та фітнес-послуг. Надано характеристику маркетингової діяльності фітнес клубу «Фреш»; досліджено маркетингове середовище фітнес клубу «Фреш»; визначено особливості комплексу маркетингу фітнес-клубу «Фреш». Рекомендовано заходи щодо покращення системності маркетингової діяльності фітнес клубу «Фреш»; надано пропозиції з удосконалення маркетингової товарної політики фітнес клубу «Фреш». en_US
dc.description.abstract The author defined the essence and significance of marketing activities, described the importance of planning in the marketing activities of enterprises, explored the features of marketing in the field of services and fitness services. The paper provides a description of the marketing activities of the fitness club "Fresh", the study of the marketing environment of the fitness club "Fresh", the definition of the marketing complex of the fitness club. The work is devoted to substantiation of recommendations for improving the marketing activities of the fitness club "Fresh" through the implementation of measures to improve the systemic marketing activities of the fitness club "Fresh" and proposals to improve the marketing product policy of the fitness club "Fresh".
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject планування маркетингу en_US
dc.subject маркетингова товарна політика en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing planning en_US
dc.subject marketing product policy en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності фітнес клубу en_US
dc.title.alternative Improving the marketing activities of the fitness club en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу