00 DSpace/Manakin Repository

Використання маркетингових досліджень в діяльності компанії Максимум Плюс на ринку фурнітури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Теплицький, О.С.
dc.date.accessioned 2022-01-25T13:33:50Z
dc.date.available 2022-01-25T13:33:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Теплицький О. С. Використання маркетингових досліджень в діяльності компанії Максимум Плюс на ринку В2В мебельної фурнітури : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / О. С. Теплицький; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 70 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Teplytsky.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти проведення маркетингових досліджень на ринку В2В меблевої фурнітури. Проаналізовано економічну діяльність ТОВ «Максимум Плюс» з останні 3 роки, здійснено економіко – математичні розрахунки методами АВС, SWOT, STEPта БКГ аналізу для отримання даних по продажам компаніх, визначення відноснох долі ринку, сильні та слабкі сторони та які чинники макросередовища мають найбільший вплив на діяльність компанії. Запропоновано способи вдосконалення діяльності компанії на ринку В2В мебельноїфурнітури, покращення способу проведення маркетингових досліджень, підвищення рівня взаємозв’язку з контактними аудиторіями. en_US
dc.description.abstract The quality of the bachelor's work is stored in three sections. About the message the enterprise Maximum Plus that processes how isusing when conducting marketing campaigns on the B2B market of furniture accessories.The workshows the theoretical aspects of the marketing campaigns, it starts injecting the macro and the micro middle on the enterprise's activity, mathematically, the methods and methods of reducing the enterprise's activity. Analyzed the economic performance of LLC "Maximum Plus" from 2018 to 2020, I found economical and mathematical analysis using ABC, SWOT, STEP and BKG analysis methods for identifying sales companies, those who are strong injecting into the activity of the company. Proponents have been made to improve the company's activity on the B2B market of furniture furnishings, reduced to the method of conducting marketing campaigns, to promote communication with contact audiences.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject strategic analysis en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.title Використання маркетингових досліджень в діяльності компанії Максимум Плюс на ринку фурнітури en_US
dc.title.alternative The use of marketing research in the activities of the company Maximum Plus in the hardware market en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу