00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи удосконалення міжнародної маркетингової діяльності промислового підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петрова, М.В.
dc.date.accessioned 2022-01-27T07:32:48Z
dc.date.available 2022-01-27T07:32:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Петрова М. В. Шляхи удосконалення міжнародної маркетингової діяльності промислового підприємства» (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 6.05051 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародна економіка» / М. В. Петрова; наук. кер. Д. М. Бурлаченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 110 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Petrova.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі досліджено поняття міжнародної маркетингової діяльності, узагальнено чинники, що впливають на міжнародну маркетингову діяльність промислового підприємства, узагальнено методи дослідження міжнародної маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано сучасний стан діяльності на ТОВ «Телекарт-Прилад» на зовнішніх ринках. Досліджено чинники та стан міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад». Проведено SWOT-аналіз міжнародної маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Запропоновано напрямки та заходи удосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо інтеграційної взаємодії міжнародного маркетингу та логістики підприємства, як підґрунтя стратегічного управління збутовою діяльністю на міжнародному ринку. en_US
dc.description.abstract The concept of international marketing activity is investigated in the work, the factors influencing the international marketing activity of the industrial enterprise are generalized, the methods of research of the international marketing activity of the enterprise are generalized. The current state of activity at Telekart-Prilad LLC in foreign markets is analyzed. The factors and state of international marketing activity of Telekart-Prilad LLC are studied. A SWOTanalysis of the international marketing activities of the company LLC "Telecard-Device". The directions and measures of improvement of the international marketing activity of the enterprise are offered. Proposals for the integration of international marketing and logistics of the enterprise as a basis for strategic management of sales activities in the international market have been developed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject міжнародна маркетингова діяльність en_US
dc.subject SWOT-аналіз en_US
dc.subject збутова діяльність en_US
dc.subject промислове підприємство en_US
dc.subject ТОВ «Телекарт-Прилад» en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject international marketing activity en_US
dc.subject SWOT-analysis en_US
dc.subject sales activity en_US
dc.subject industrial enterprise en_US
dc.subject Telekart-Prilad LLC en_US
dc.title Шляхи удосконалення міжнародної маркетингової діяльності промислового підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») en_US
dc.title.alternative Ways to improve the international marketing activities of industrial enterprises (on the example of LLC "Telecard-Device") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу