00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи удосконалення діяльності КП «Туристично-інформаційний центр міста Одеси» з організації послуг культурного туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бірштейн, Є.О.
dc.date.accessioned 2022-01-28T09:11:23Z
dc.date.available 2022-01-28T09:11:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бірштейн Є. О. Шляхи удосконалення діяльності КП «Туристично-інформаційний центр міста Одеси» з організації послуг культурного туризму : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Є. О. Бірштейн; наук. кер. С. Г. Нездоймінов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 79 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Birstein.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються науково-теоретичні підходи щодо надання послуг культурного туризму. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану комунікаційної політики комунального підприємства «ТІЦ міста Одеси». За результами маркетингового дослідження ринку споживачів туристичних послуг, розроблено програма туру культурного туризму для іноземних туристів за маршрутом Варшава – Одеса – Варшава, за прямим авіарейсом компанії «LOT Polish Airlines». В роботі проведено економічне обґрунтування доцільності реалізації розробленого туристичного продукту на туристичному ринку. Для отримання цільового прибутку – 37843.75 грн. необхідно забезпечити реалізацію 20 путівок. Показник фінансової міцності розробленого туру складає – 94%. Зростанню продажу послуг культурного туризму на туристичному ринку буде сприятиме комунікаційна політика КП «Туристичний інформаційний центр м. Одеси». en_US
dc.description.abstract The paper considers scientific and theoretical approaches to the provision of cultural tourism services. The analysis of economic activity and organizational structure, a condition of a communication policy of the municipal enterprise "TIC of the city of Odessa" is carried out. According to the results of the marketing research of the market of consumers of tourist services, a program of cultural tourism tour for foreign tourists on the route Warsaw - Odessa - Warsaw, on a direct flight of the company "LOT Polish Airlines" has been developed. The economic substantiation of expediency of realization of the developed tourist product in the tourist market is carried out in the work. To receive the target profit UAH 37843.75, it is necessary to ensure the implementation of 20 vouchers. The financial strength of the developed tour is - 94%. The growth of sales of cultural tourism services in the tourist market will be facilitated by the communication policy of KP "Tourist Information Center of Odessa".
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристично-інформаційній центр en_US
dc.subject послуги культурного туризму en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject туристичний продукт en_US
dc.subject рентабельність en_US
dc.subject комунальне підприємство en_US
dc.subject tourist information center en_US
dc.subject cultural tourism services en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject tourist product en_US
dc.subject profitability en_US
dc.subject communal enterprise en_US
dc.title Шляхи удосконалення діяльності КП «Туристично-інформаційний центр міста Одеси» з організації послуг культурного туризму en_US
dc.title.alternative Ways to improve the activities of the «Tourist Information Center of the city of Odessa» for the organization of cultural tourism services en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу