DSpace Repository

Розробка заходів просування послуг сільського зеленого туризму (на прикладі туристичного підприємства «Отдых на славу»)

Show simple item record

dc.contributor.author Костандакі, К.В.
dc.date.accessioned 2022-01-28T09:43:10Z
dc.date.available 2022-01-28T09:43:10Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Костандакі К. В. Розробка заходів просування послуг сільського зеленого туризму (на прикладі туристичного підприємства «Отдых на славу») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / К. В. Костандакі; наук. кер. С. Г. Нездоймінов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kostandaki.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються нормативно-правові та науково-теоретичні підходи щодо розвитку послуг сільського зеленого туризму. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану конкурентного середовища підприємства, визначено умови розвитку послуг сільського зеленого туризму. Розроблено заходи щодо формування туристичного продукту сільського зеленого туризму на підприємстві «Отдых на славу». Проведено розрахунок економічної ефективності розробленого проекту туристичного продукту. Для вдосконалення маркетингової діяльності підприємства щодо просування послуг запропоновано цифрові технології та заходи приваблення туристів в Інтернет середовищі (соціальні мережі). en_US
dc.description.abstract The paper considers normative-legal and scientific-theoretical approaches to the development of rural green tourism services. The analysis of economic activity and organizational structure, a condition of a competitive environment of the enterprise, conditions of development of services of rural green tourism is carried out. Measures have been developed to form a tourist product of rural green tourism at the enterprise "Rest for Glory". The calculation of economic efficiency of the developed project of a tourist product is carried out. To improve the marketing activities of the company to promote services, digital technologies are proposed to attract tourists to the Internet environment (social networks).
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject послуги сільського зеленого туризму en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject конкурентне середовище en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject канали просування en_US
dc.subject туристичний продукт en_US
dc.subject rural green tourism services en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject competitive environment en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject promotion channels en_US
dc.subject tourist product en_US
dc.title Розробка заходів просування послуг сільського зеленого туризму (на прикладі туристичного підприємства «Отдых на славу») en_US
dc.title.alternative Development of measures to promote rural green tourism services on the example of the tourist enterprise "Rest on glory" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account