DSpace Repository

Шляхи розширення надання послуг пляжно-купального туризму (на прикладі ТП «Атлантик тревел»)

Show simple item record

dc.contributor.author Бондар, А.В.
dc.date.accessioned 2022-01-28T11:08:34Z
dc.date.available 2022-01-28T11:08:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бондар А. В. Шляхи розширення надання послуг пляжно-купального туризму (на прикладі ТП «Атлантик тревел») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / А. В. Бондар; наук. кер. Н. С. Мартинова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 73 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Bondar.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття туристичної послуги, елементи туристичного продукту, рівні туристичного продукту та підходи до аналізу рівня надання послуги туристичного підприємства. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти туристичного продукту як комплексу послуг, що надається туристичним підприємством та підприємствами сфери туризму. У другому розділі проаналізовано діяльність туристичного підприємства «Атлантик тревел», особливості оцінки рівня надання послуги з позиції конкурентного середовища та споживачів. Проведено дослідження з формування профілю споживачів підприємства. У третьому розділі надано пропозиції щодо автоматизації робочого місця менеджера, підвищення підготовки персоналу та запропоновано новий для підприємства туристичний продукт. en_US
dc.description.abstract The theoretical aspects of the concept of tourist service, elements of the tourism product, the level of the tourism product and approaches to the analysis of the level of provision of the tourist enterprise service are considered in the paper. The first section deals with the theoretical aspects of the tourist product as a complex of services provided by the tourist enterprise and enterprises of the tourism sector. The second section analyzes the activities of the tourist company Atlantic Travel, especially the assessment of the level of service delivery from the standpoint of the competitive environment and consumers. The research on formation of the profile of consumers of the enterprise was conducted. The third section provides suggestions for automating the manager's workplace, improving staff training and proposing a new tourist product for the company.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристична послуга en_US
dc.subject туристичний продукт en_US
dc.subject рівні туристичного продукту en_US
dc.subject рівень надання послуги en_US
dc.subject туристичний оператор en_US
dc.subject tourist service en_US
dc.subject tourist product en_US
dc.subject tourist product level en_US
dc.subject level of service provision en_US
dc.subject tourist operator en_US
dc.title Шляхи розширення надання послуг пляжно-купального туризму (на прикладі ТП «Атлантик тревел») en_US
dc.title.alternative Ways to expand the provision of beach and bathing tourism services (on the example of travel company "Atlantic Travel") en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account