DSpace Repository

Впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ»)

Show simple item record

dc.contributor.author Новицька, А.В.
dc.date.accessioned 2022-01-28T11:32:20Z
dc.date.available 2022-01-28T11:32:20Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Новицька А. В. Впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / А. В. Новицька; наук. кер. Г. К. Бедрадіна; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 70 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Novitska1.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У першому розділі роботи проаналізовані теоретичні аспекти та розвиток PR – інструментарію в маркетингової діяльності, визначено специфіка PR в туристичній галузі. У другому розділі надано аналіз організаційно - економічної діяльності ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ», досліджено особливості PR-діяльності туристичного підприємства. У третьому розділі обґрунтовані шляхи впровадження сучасних інструментів PR в діяльність ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ» та запропоновано розробку концепції PR-компанії туристичного підприємства. en_US
dc.description.abstract The first section of the work analyzes the theoretical aspects and development of PR - tools in marketing activities, identifies the specifics of PR in the tourism industry. In the second section the analysis of organizational - economic activity of LLC "EMPIRE TOURS VIP CLUB" is given, features of PR-activity of the tourist enterprise are investigated. The third section substantiates the ways of introduction of modern PR tools in the activities of LLC "EMPIRE TOUR VIP CLUB" and proposes the development of the concept of PR - a tourist company.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject PR-діяльність en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject концепції PR-компанії en_US
dc.subject tourist enterprise en_US
dc.subject PR-activity en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject PR-company concepts en_US
dc.title Впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ») en_US
dc.title.alternative Introduction of PR tools in the activities of a tourist enterprise (on the example of LLC "EMPIRE TOUR VIP CLUB") en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account