dc.contributor.author |
Новицька, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-28T11:32:20Z |
|
dc.date.available |
2022-01-28T11:32:20Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Новицька А. В. Впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / А. В. Новицька; наук. кер. Г. К. Бедрадіна; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 70 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Novitska1.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
|
dc.description.abstract |
У першому розділі роботи проаналізовані теоретичні аспекти та розвиток PR – інструментарію в маркетингової діяльності, визначено специфіка PR в туристичній галузі. У другому розділі надано аналіз організаційно - економічної діяльності ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ», досліджено особливості PR-діяльності туристичного підприємства. У третьому розділі обґрунтовані шляхи впровадження сучасних інструментів PR в діяльність ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ» та запропоновано розробку концепції PR-компанії туристичного підприємства. |
en_US |
dc.description.abstract |
The first section of the work analyzes the theoretical aspects and development of PR - tools in marketing activities, identifies the specifics of PR in the tourism industry.
In the second section the analysis of organizational - economic activity of LLC "EMPIRE TOURS VIP CLUB" is given, features of PR-activity of the tourist enterprise are investigated. The third section substantiates the ways of introduction of modern PR tools in the activities of LLC "EMPIRE TOUR VIP CLUB" and proposes the development of the concept of PR - a tourist company. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
туристичне підприємство |
en_US |
dc.subject |
PR-діяльність |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
концепції PR-компанії |
en_US |
dc.subject |
tourist enterprise |
en_US |
dc.subject |
PR-activity |
en_US |
dc.subject |
marketing activity |
en_US |
dc.subject |
competitiveness |
en_US |
dc.subject |
PR-company concepts |
en_US |
dc.title |
Впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ») |
en_US |
dc.title.alternative |
Introduction of PR tools in the activities of a tourist enterprise (on the example of LLC "EMPIRE TOUR VIP CLUB") |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |