Проблеми підвищення ефективності управління та
досягнення високих результатів діяльності банків, забезпечення їх
конкурентоспроможності набувають особливої актуальності в сучасних умовах,
відображуючи характер фундаментальних змін на світовому та вітчизняному
банківському ринку.
Сучасний банківський ринок характеризується жорсткою конкуренцією,
що обумовлено глобалізацією економіки, стрімким розвитком інформаційних
технологій, удосконаленням бізнес-процесів. В нових умовах ведення бізнесу,
коли успіх банку на ринку залежить від ефективності взаємодії з партнерами, в
тому числі з клієнтами, застосування традиційного маркетингового
інструментарію суттєво обмежене, що зумовлює необхідність перегляду базових
маркетингових концепцій та розробки нових підходів до маркетингу,
орієнтованих на формування та розвиток довгострокових взаємовідносин з
клієнтами.
Problems of improving management efficiency and
achieving high performance of banks, ensuring them
competitiveness become especially relevant in modern conditions,
reflecting the nature of fundamental changes in the world and domestic
banking market.
The modern banking market is characterized by fierce competition,
due to the globalization of the economy, the rapid development of information
technologies, improvement of business processes. In the new conditions of doing business,
when the success of the bank in the market depends on the effectiveness of interaction with partners, c
including with customers, the application of traditional marketing
tools are significantly limited, which necessitates a revision of the basic
marketing concepts and development of new approaches to marketing,
focused on the formation and development of long-term relationships with
customers.