DSpace Repository

Внутрішні фактори підвищення ділової активності підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Буздиган, М.О.
dc.contributor.author Buzdyhan, M.
dc.date.accessioned 2022-02-09T12:45:46Z
dc.date.available 2022-02-09T12:45:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier УДК 338.45:519.237:005
dc.identifier.citation Буздиган М.О. Внутрішні фактори підвищення ділової активності підприємств : дис. … д-р філос. : 076 / Марія Олександрівна Буздиган. . – Одеса, 2019. – 218 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/DIS/disBuzdigan.pdf
dc.description ДОСТУП ДО ДОКУМЕНТУ ТІЛЬКИ НА ТЕРИТОРІЇ БІБЛІОТЕКИ ОНЕУ. Для доступу натисніть на посилання ⬇️
dc.description.abstract Дисертацію присвячено розгляду теоретико-методичних та практичних аспектів підвищення ділової активності підприємств на основі її внутрішніх факторів. Достовірна оцінка ділової активності та напрями її підвищення є визначальними проблемами вітчизняних підприємств та одними із стратегічних цілей їх діяльності, оскільки дозволяє визначити потенціал росту та шляхи досягнення лідерства на ринку. Відсутність єдиного розуміння щодо визначення сутності поняття «ділова активність», неузгодженість підходів відносно ступеня впливу того чи іншого фактору на ділову активність підприємства, неоднозначність поглядів щодо її оцінки обумовили вибір теми дисертаційної роботи та її актуальність. Основні положення та результати дослідження, які характеризують наукову новизну та особистий внесок автора, полягають у наступному: 1) удосконалено визначення сутності «ділова активність», ієрархію поняття «ділова активність підприємства» як латентної ознаки, методичний підхід до оцінювання ділової активності підприємств, а також її важливіших складових; 2) набуло подальшого розвитку систематизація факторів, що впливають на ділову активність, поділ ділової активності на виробничу, фінансову, інноваційно-інвестиційну та маркетингову складову, модель оцінювання ділової активності підприємств, обґрунтування напрямів її підвищення. Серед отриманих у досліджені результатів практичне значення мають метод оцінювання ділової активності підприємств та її складових на основі сполучення кластерного та дискримінантного аналізу та розроблені рекомендації щодо покращення зазначених складових для підприємств-аутсайдерів. en_US
dc.description.abstract The thesis is devoted to the review of theoretical, methodical and practical aspects of business activity evaluation based on its internal factors. Authentic business activity evaluation and ways of its increase are the main problems of domestic enterprises and ones of the strategic goals of their activity, since it allows determining the potential growth and ways for achieving leadership in the market. The lack of a common understanding regarding the definition of the "business activity" concept essence, the approaches inconsistency regarding the degree of one or another factor influence on the business activity, the views ambiguity regarding its evaluation determined the topic of the dissertation and its relevance. The main provisions and results of the research, which characterize the scientific novelty and the author personal contribution, are: 1) The definition of “business activity” essence, the hierarchy of the concept "business activity of the enterprise" as a latent sign, methodical approach to the business activity and its important components evaluation are improved; 2) The factors systematization that influence on the business activity level, business activity division in the production, financial, investment and innovative, marketing components, the model of business activity evaluation, its increase directions reasoning got further development.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject ділова активність підприємств en_US
dc.subject внутрішні фактори en_US
dc.subject складові ділової активності en_US
dc.subject оцінювання рівня ділової активності en_US
dc.subject кластеризація en_US
dc.subject дискримінантний аналіз en_US
dc.subject резерв росту en_US
dc.subject напрями підвищення en_US
dc.subject business activity en_US
dc.subject internal factors en_US
dc.subject components of business activity en_US
dc.subject business activity evaluation en_US
dc.subject clusterization en_US
dc.subject discriminant analysis en_US
dc.subject growth reserve en_US
dc.subject directions of increase en_US
dc.subject 076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність en_US
dc.title Внутрішні фактори підвищення ділової активності підприємств en_US
dc.title.alternative Internal factors for business activity increasing en_US
dc.type Dissertation en_US


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account