dc.contributor.author |
Бановська, К.О. |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-11T12:01:02Z |
|
dc.date.available |
2022-02-11T12:01:02Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Бановська К. О. Маркетингова стратегія підприємств в умовах сучасного розвитку бізнесу : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / К. О. Бановська; наук. кер. М. Я. Постан; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 116 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Banovska.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо трактування сутності
поняття маркетингової стратегії підприємства та її складових.
Проаналізовано сутність, види та етапи формування стратегії підприємства;
сукупність та особливості комплексу маркетингу, проблематика якісного
маркетиногово відділу та маркетингової політики на українських підприємствах.
Запропоновано розробку рекомендацій щодо поліпшення маркетингової
політики у ТОВ «КАТАДИН-ЕКОТЕХН» – одній з провідних торговельних
мереж України. |
en_US |
dc.description.abstract |
Thesis consists of three chapters. Object of study is the marketing policy in the
activities of LLC "KATADYN-EKOTEHN" to improve the management system of
the enterprise and market promotion of food and consumer goods.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the interpretation of the essence
of the concept of marketing strategy of the enterprise. the essence of the concept of
marketing strategy of the enterprise and its components.
The essence, types and stages of formation of strategy of the enterprise are
analyzed; set and features of the marketing complex, issues of quality marketing
department and marketing policy at Ukrainian enterprises. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія підприємств |
en_US |
dc.subject |
комплекс маркетингу |
en_US |
dc.subject |
маркетингова політика |
en_US |
dc.subject |
SWOT аналіз |
en_US |
dc.subject |
marketing strategy of enterprises |
en_US |
dc.subject |
marketing complex |
en_US |
dc.subject |
marketing policy |
en_US |
dc.subject |
SWOT analysis |
en_US |
dc.title |
Маркетингова стратегія підприємств в умовах сучасного розвитку бізнесу |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of enterprises in the conditions of modern business development |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |