00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова стратегія підприємств в умовах сучасного розвитку бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бановська, К.О.
dc.date.accessioned 2022-02-11T12:01:02Z
dc.date.available 2022-02-11T12:01:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бановська К. О. Маркетингова стратегія підприємств в умовах сучасного розвитку бізнесу : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / К. О. Бановська; наук. кер. М. Я. Постан; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 116 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Banovska.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо трактування сутності поняття маркетингової стратегії підприємства та її складових. Проаналізовано сутність, види та етапи формування стратегії підприємства; сукупність та особливості комплексу маркетингу, проблематика якісного маркетиногово відділу та маркетингової політики на українських підприємствах. Запропоновано розробку рекомендацій щодо поліпшення маркетингової політики у ТОВ «КАТАДИН-ЕКОТЕХН» – одній з провідних торговельних мереж України. en_US
dc.description.abstract Thesis consists of three chapters. Object of study is the marketing policy in the activities of LLC "KATADYN-EKOTEHN" to improve the management system of the enterprise and market promotion of food and consumer goods. Diploma thesis deals with theoretical aspects of the interpretation of the essence of the concept of marketing strategy of the enterprise. the essence of the concept of marketing strategy of the enterprise and its components. The essence, types and stages of formation of strategy of the enterprise are analyzed; set and features of the marketing complex, issues of quality marketing department and marketing policy at Ukrainian enterprises.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова стратегія підприємств en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject маркетингова політика en_US
dc.subject SWOT аналіз en_US
dc.subject marketing strategy of enterprises en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject marketing policy en_US
dc.subject SWOT analysis en_US
dc.title Маркетингова стратегія підприємств в умовах сучасного розвитку бізнесу en_US
dc.title.alternative Marketing strategy of enterprises in the conditions of modern business development en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу