DSpace Repository

Маркетингові комунікації на підприємстві в сферах послуг (на прикладі салону краси «STYLE DELUXE»)

Show simple item record

dc.contributor.author Мартинова, Г.Д.
dc.date.accessioned 2022-02-11T12:24:50Z
dc.date.available 2022-02-11T12:24:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мартинова Г. Д. Маркетингові комунікації на підприємстві в сферах послуг (на прикладі салону краси «STYLE DELUXE») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / Г. Д. Мартинова; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 101 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Martynova1.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглянуто ринок послуг країни в індустрії краси, сучасні підходи в розвитку маркетингових комунікацій. Представлена загальна характеристика закладу салону краси «Style Deluxe». Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства на ринку м. Одеси. Визначено місце комунікацій маркетингу у комплексі маркетингової діяльності салону краси «Style Deluxe». Запропоновано заходи з удосконалення маркетинговії діяльності підприємства (на прикладі салону краси «Style Deluxe»). Були розроблені рекомендації, щодо удосконалення маркетингової діяльності салону краси «Style Deluxe» та розраховано економічно обґрунтувати запропоновані заходи щодо удосконалення маркетинговї діяльності салону краси «Style Deluxe». en_US
dc.description.abstract The paper considers the market of services of the country in the beauty industry, modern approaches in the development of marketing communications. The general characteristics of the Style Deluxe beauty salon are presented. The analysis of the marketing environment of the enterprise in the market of Odessa is carried out. The place of marketing communications in the complex of marketing activity of beauty salon "Style Deluxe" is determined Measures to improve the marketing activities of the company (for example, beauty salon "Style Deluxe"). Recommendations were developed to improve the marketing activities of the beauty salon "Style Deluxe" and calculated to economically justify the proposed measures to improve the marketing activities of the beauty salon "Style Deluxe".
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject салон краси en_US
dc.subject таргет en_US
dc.subject мережа Інтернет en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject beauty salon en_US
dc.subject target en_US
dc.subject Internet en_US
dc.title Маркетингові комунікації на підприємстві в сферах послуг (на прикладі салону краси «STYLE DELUXE») en_US
dc.title.alternative Marketing communications at the enterprise in the field of services (on the example of beauty salon "STYLE DELUXE") en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account