00 DSpace/Manakin Repository

Особливості маркетингової діяльності закладів відпочинку в соціальних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Норенко, М.В.
dc.date.accessioned 2022-02-11T12:39:07Z
dc.date.available 2022-02-11T12:39:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Норенко М. В. Особливості маркетингової діяльності закладів відпочинку в соціальних мережах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / М. В. Норенко; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 96 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Norenko1.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract В роботі розглядаються сутність, види та функції соціальних мереж, управління відносинами зі споживачами за допомогою SMM інструментів, особливості просування в соціальних мережах. Надано організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства ФОП Безнесюк В.М. Проаналізовано комплекс маркетингу на підприємстві ФОП Безнесюк В.М. та проведено дослідження маркетингового середовища даного підприємства. Запропоновано заходи стосовно удосконалення маркетингової діяльності ФОП Безнесюк В.М. у соціальних мережах: створення відділу маркетингу; купівля реклами у відомих блогерів в Instagram; просування послуг підприємства ФОП Безнесюк В.М. за допомогою таргетованої реклами в Instagram та Facebook; розміщення реклами у Facebook cпільнотах. Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів вдосконалення маркетингової діяльності у соціальних мережах. en_US
dc.description.abstract The essence, types and functions of social networks, management of relations with consumers by means of SMM tools, features of advancement in social networks are considered in the work. The organizational and economic characteristic of activity of the enterprise FOP Beznesyuk VM is given. The marketing complex at the enterprise FOP Beznesyuk V.M. is analyzed and a study of the marketing environment of the enterprise. Measures are proposed to improve the marketing activities of FOP Beznesyuk V.M. in social networks: creation of a marketing department; buying ads from famous bloggers on Instagram; promotion of services of the enterprise FOP Beznesyuk V.M. through targeted advertising on Instagram and Facebook; advertising on Facebook communities. The forecast estimation of efficiency of directions of improvement of marketing activity in social networks is presented.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject SMM en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject Instagram en_US
dc.subject Facebook en_US
dc.subject маркетинг в соціальних мережах en_US
dc.subject таргетинг en_US
dc.subject Social media marketing en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject social networks en_US
dc.subject SMM en_US
dc.subject marketing activities en_US
dc.subject Instagram en_US
dc.subject Facebook en_US
dc.subject social media marketing en_US
dc.subject targeting en_US
dc.subject Social media marketing en_US
dc.subject promotion en_US
dc.title Особливості маркетингової діяльності закладів відпочинку в соціальних мережах en_US
dc.title.alternative Features of marketing activities of recreation facilities in social networks en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу