У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття «прибутку» підприємства, охарактеризовано види та принципи формування стратегій підвищення прибутковості підприємств, а також детально розглянутий процес управління прибутком підприємства в рамках стратегічного підходу.
Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище ТОВ «Саратський завод продтоварів»: загальну діяльність та фінансово-господарську діяльність; рівень та динаміку прибутку підприємства; проведено SWOT- та PEST-аналіз, факторний аналіз та прогнозне оцінювання динаміки прибутку підприємства; проаналізовано тенденції розвитку галузі виробництва соків.
Запропоновано реалізувати розроблену стратегію підвищення прибутку шляхом впровадження нового виду пакування продукції, а також придбання нового енергоємного обладнання.
Thesis deals with theoretical aspects of the concept of "profit" of the enterprise, the types and principles of formation of strategies to increase the profitability of enterprises, as well as the process of profit management of the enterprise within the strategic approach is considered in detail.
Author analyzed internal and external environment of «Saratsky Foodstuffs Plant LLC»: general activity and financial, and economic activities; the level and dynamics of the company's profit; SWOT and PEST analysis, factor analysis and forecast assessment of the company's profit dynamics were performed; trends in the development of the juice industry are analyzed.
It is proposed to implement the developed strategy to increase profits through the introduction of a new type of product packaging, as well as the purchase of new energy-intensive equipment.