dc.contributor.author |
Березянська, А.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-17T08:27:53Z |
|
dc.date.available |
2022-06-17T08:27:53Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Березянська А.Ю. Ефективність зовнішньої торгівлі туристичними послугами (на прикладі бази відпочинку «Висотник» ТОВ «Хімзахист»): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародні економічні відносини» / А.Ю. Березянська; наук. кер. Ю. Г. Козак. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 104с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Berezanska.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є
ефективність зовнішньої торгівлі туристичними послугами бази відпочинку
Висотник.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти ефективності зовнішньої торгівлі
туристичними послугами, узагальнено чинники, що впливають на ефективність
зовнішньої торгівлі туристичними послугами, розглянуто підходи та методи аналізу
ефективності зовнішньої торгівлі туристичними послугами підприємства.
Надано організаційно-економічну характеристику БВ Висотник як суб’єкту
зовнішньої торгівлі туристичними послугами, здійснено аналіз впливу чинників, що
сприяють та заважають здійсненню зовнішньої торгівлі туристичними послугами.
Розраховано коефіцієнти фінансово-економічного стану підприємства,
проаналізовано показники зовнішньої торгівлі туристичними послугами.
Запропоновано заходи із підвищення ефективності зовнішньої торгівлі
туристичними послугами БВ Висотник, зокрема, запропоновано схему оптимізації
організаційної структури, заходи із впровадження автоматизованої системи, що
підтримує розроблену політику залучення та утримання клієнтів, впровадження
кастомізованих квест-турів для іноземних туристів та використання можливостей
платформи Adventure Compass. |
en_US |
dc.description.abstract |
Qualification work consists of three sections. The object of the study is the effectiveness
of foreign trade in tourist services of the recreation center Vysotnyk.
The paper considers the theoretical aspects of the efficiency of foreign trade in tourist
services, summarizes the factors influencing the efficiency of foreign trade in tourist services,
approaches and methods of analysis of the effectiveness of foreign trade in tourist services of the
enterprise.
The organizational and economic characteristics of recreation center Vysotnyk as a
subject of foreign trade in tourist services are given, the analysis of the influence of factors that
promote and hinder the implementation of foreign trade in tourist services. The coefficients of
financial and economic condition of the enterprise are calculated, the indicators of foreign trade
in tourist services are analyzed.
Measures to increase the efficiency of foreign trade in tourist services recreation center
Vysotnyk are proposed, in particular, a scheme to optimize the organizational structure,
measures to implement an automated system that supports the policy of attracting and retaining
customers, implementation of customized quest tours for foreign tourists and Adventure
Compass. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
туристичні послуги |
en_US |
dc.subject |
зовнішня торгівля |
en_US |
dc.subject |
кастомізовані туристичні продукти |
en_US |
dc.subject |
ефективність зовнішньої торгівлі |
en_US |
dc.subject |
чинники ефективності зовнішньої торгівлі |
en_US |
dc.subject |
tourist services |
en_US |
dc.subject |
foreign trade |
en_US |
dc.subject |
customized tourist products |
en_US |
dc.subject |
efficiency of foreign trade |
en_US |
dc.subject |
factors of efficiency of foreign trade |
en_US |
dc.subject |
292 міжнародні економічні відносини |
en_US |
dc.title |
Ефективність зовнішньої торгівлі туристичними послугами (на прикладі бази відпочинку «Висотник» ТОВ «Хімзахист») |
en_US |
dc.title.alternative |
The efficiency of foreign trade in tourist services (on the example of the recreation center «Vysotnik» LLC «Khimzakhyst») |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |