DSpace Repository

Формування стратегії туристичного підприємства на засадах оцінювання джерел розвитку

Show simple item record

dc.contributor.author Боячко, В.В.
dc.date.accessioned 2022-06-27T09:47:31Z
dc.date.available 2022-06-27T09:47:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Боячко В.В. Формування стратегії туристичного підприємства на засадах оцінювання джерел розвитку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ В.В.Боячко; наук. кер. І.О.Кузнецова. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 84с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Boiachko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються основи формування стратегії розвитку туристичного підприємства. Доведено доцільність при формуванні стратегії виходити з процесного підходу та важливість проводження оцінювання джерел зростання. Проведена загальна характеристика діяльності туристичного галузі та підприємства «Sun Travel Plus». Оцінено вплив можливостей та погроз зовнішнього середовища на його розвиток з використанням матричного методу. Обґрунтовано з використанням матриці Ансоффа стратегічний напрям розвитку підприємства «Sun Travel Plus». Запропоновано відкриття інтернет-магазину. Доцільність запропонованої стратегії доведено за допомогою показників інвестиційної привабливості. en_US
dc.description.abstract The paper considers the basics of forming a strategy for the development of a tourist enterprise. The expediency of the strategy approach based on the process approach and the importance of assessing the sources of growth are proved. The general characteristic of activity of tourist branch and the Sun Travel Plus enterprise is carried out. The influence of opportunities and threats of the external environment on development with the use of the matrix method is estimated. The feasibility of the proposed measure and the proposed strategy has been proven through indicators of investment attractiveness.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичний бізнес en_US
dc.subject туристична галузь en_US
dc.subject процесний підхід en_US
dc.subject аналіз можливостей en_US
dc.subject COVID-19 en_US
dc.subject конкурентне середовище en_US
dc.subject матриця Ансоффа en_US
dc.subject стратегічний напрям en_US
dc.subject стратегія розвитку en_US
dc.subject диверсифікація en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject тourism business en_US
dc.subject tourism industry en_US
dc.subject process approach en_US
dc.subject opportunity analysis en_US
dc.subject tourism COVID-19 en_US
dc.subject competitive environment en_US
dc.subject Ansoff matrix en_US
dc.subject strategic direction en_US
dc.subject development strategies en_US
dc.subject diversification en_US
dc.title Формування стратегії туристичного підприємства на засадах оцінювання джерел розвитку en_US
dc.title.alternative Formation of strategy of the tourist enterprise on the basis of an estimation of sources of development en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account