dc.contributor.author |
Боячко, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-27T09:47:31Z |
|
dc.date.available |
2022-06-27T09:47:31Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Боячко В.В. Формування стратегії туристичного підприємства на засадах оцінювання джерел розвитку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ В.В.Боячко; наук. кер. І.О.Кузнецова. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 84с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Boiachko.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються основи формування стратегії розвитку туристичного підприємства. Доведено доцільність при формуванні стратегії виходити з процесного підходу та важливість проводження оцінювання джерел зростання. Проведена загальна характеристика діяльності туристичного галузі та підприємства «Sun Travel Plus». Оцінено вплив можливостей та погроз зовнішнього середовища на його розвиток з використанням матричного методу. Обґрунтовано з використанням матриці Ансоффа стратегічний напрям розвитку підприємства «Sun Travel Plus». Запропоновано відкриття інтернет-магазину. Доцільність запропонованої стратегії доведено за допомогою показників інвестиційної привабливості. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper considers the basics of forming a strategy for the development of a tourist enterprise. The expediency of the strategy approach based on the process approach and the importance of assessing the sources of growth are proved. The general characteristic of activity of tourist branch and the Sun Travel Plus enterprise is carried out. The influence of opportunities and threats of the external environment on development with the use of the matrix method is estimated. The feasibility of the proposed measure and the proposed strategy has been proven through indicators of investment attractiveness. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
туристичний бізнес |
en_US |
dc.subject |
туристична галузь |
en_US |
dc.subject |
процесний підхід |
en_US |
dc.subject |
аналіз можливостей |
en_US |
dc.subject |
COVID-19 |
en_US |
dc.subject |
конкурентне середовище |
en_US |
dc.subject |
матриця Ансоффа |
en_US |
dc.subject |
стратегічний напрям |
en_US |
dc.subject |
стратегія розвитку |
en_US |
dc.subject |
диверсифікація |
en_US |
dc.subject |
073 менеджмент |
en_US |
dc.subject |
тourism business |
en_US |
dc.subject |
tourism industry |
en_US |
dc.subject |
process approach |
en_US |
dc.subject |
opportunity analysis |
en_US |
dc.subject |
tourism COVID-19 |
en_US |
dc.subject |
competitive environment |
en_US |
dc.subject |
Ansoff matrix |
en_US |
dc.subject |
strategic direction |
en_US |
dc.subject |
development strategies |
en_US |
dc.subject |
diversification |
en_US |
dc.title |
Формування стратегії туристичного підприємства на засадах оцінювання джерел розвитку |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of strategy of the tourist enterprise on the basis of an estimation of sources of development |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |