DSpace Repository

Формування стратегії розвитку підприємства роздрібної торгівлі палива

Show simple item record

dc.contributor.author Кос, ОВ.
dc.date.accessioned 2022-06-29T07:41:08Z
dc.date.available 2022-06-29T07:41:08Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кос О.В. Формування стратегії розвитку підприємства роздрібної торгівлі палива : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ О.В.Кос; наук. кер. Ю.В.Карпенко. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 76с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kos.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract мережа автозаправок «WOG». У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування та реалізації стратегії розвитку підприємства, зокрема досліджено сутність поняття "стратегія розвитку підприємства" Проаналізовано розвиток ринку пального України. Проведено аналіз конкурентної позиції компанії «WOG» на ринку Сформовано стратегію розвитку компанії «WOG» та запропоновано заходи щодо її реалізації en_US
dc.description.abstract Diploma thesis deals with theoretical aspects of the formation and implementation of enterprise development strategy. In particular, the essence of the concept of "enterprise development strategy" is investigated The development of the Ukrainian fuel market is analyzed. The analysis of WOG's competitive position in the market is carried out. WOG development strategy has been formed. Measures for its implementation are proposed
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject ринок пального України en_US
dc.subject стратегія розвитку en_US
dc.subject дерево цілей en_US
dc.subject метод Гантта en_US
dc.subject діаграма процесу здійснення програми PDPC en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject Ukrainian fuel market en_US
dc.subject development strategy en_US
dc.subject goal tree en_US
dc.subject Gantt method en_US
dc.subject Process Decision Program Chart en_US
dc.title Формування стратегії розвитку підприємства роздрібної торгівлі палива en_US
dc.title.alternative Formation of enterprise development strategy fuel retail en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account