dc.contributor.author |
Малявка, К.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-29T08:02:39Z |
|
dc.date.available |
2022-06-29T08:02:39Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Малявка К.Ю. Формування маркетингової стратегії туристичної фірми: на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ К.Ю.Малявка; наук. кер. О.В.Осичка. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 69с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Maliavka.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження, аналізу та формування маркетингової стратегії туристичної фірми
Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур», бізнес-портфель за допомогою матриці БКГ, маркетингове оточення за допомогою SWOT-аналізу, модель споживчої поведінки
Запропоновано відкриття каякінг клубу, що дозволить підвищити дохідність компанії . |
en_US |
dc.description.abstract |
Diploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analyzing and formation of a marketing strategy of a travel company.
It was analysed financial and economic activity of «Vilkove-Pelican-Tour» LLC, business portfolio with BСG matrix, competitive profile, marketing environment using SWOT-analysis, model of consumer behaviour. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
бізнес-портфель |
en_US |
dc.subject |
матриця БКГ |
en_US |
dc.subject |
SWOT-аналіз |
en_US |
dc.subject |
сегментація споживачів |
en_US |
dc.subject |
073 менеджмент |
en_US |
dc.subject |
marketing strategy |
en_US |
dc.subject |
business portfolio |
en_US |
dc.subject |
BСG matrix |
en_US |
dc.subject |
SWOT-analysis |
en_US |
dc.subject |
consumer segmentation |
en_US |
dc.title |
Формування маркетингової стратегії туристичної фірми |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of a travel company's marketing strategy |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |