00 DSpace/Manakin Repository

Формування маркетингової стратегії туристичної фірми

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Малявка, К.Ю.
dc.date.accessioned 2022-06-29T08:02:39Z
dc.date.available 2022-06-29T08:02:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Малявка К.Ю. Формування маркетингової стратегії туристичної фірми: на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ К.Ю.Малявка; наук. кер. О.В.Осичка. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 69с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Maliavka.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження, аналізу та формування маркетингової стратегії туристичної фірми Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур», бізнес-портфель за допомогою матриці БКГ, маркетингове оточення за допомогою SWOT-аналізу, модель споживчої поведінки Запропоновано відкриття каякінг клубу, що дозволить підвищити дохідність компанії . en_US
dc.description.abstract Diploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analyzing and formation of a marketing strategy of a travel company. It was analysed financial and economic activity of «Vilkove-Pelican-Tour» LLC, business portfolio with BСG matrix, competitive profile, marketing environment using SWOT-analysis, model of consumer behaviour.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject бізнес-портфель en_US
dc.subject матриця БКГ en_US
dc.subject SWOT-аналіз en_US
dc.subject сегментація споживачів en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject business portfolio en_US
dc.subject BСG matrix en_US
dc.subject SWOT-analysis en_US
dc.subject consumer segmentation en_US
dc.title Формування маркетингової стратегії туристичної фірми en_US
dc.title.alternative Formation of a travel company's marketing strategy en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу