dc.contributor.author |
Матющенко, М.З. |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-29T08:34:55Z |
|
dc.date.available |
2022-06-29T08:34:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Матющенко М.З. Імідж як чинник стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ М.З.Матющенко; наук. кер. А.М.Кузнєцов. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 77с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Matiushchenko.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Матющенко М.З. Імідж як чинник стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ М.З.Матющенко; наук. кер. А.М.Кузнєцов. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 77с. |
en_US |
dc.description.abstract |
The essence, content and features of the image of the enterprise are clarified in the work; the competitiveness of the enterprise and its features are investigated; the competitive strategy and its connection with the image are considered; the general characteristic of LLC "AVTOGRAD ODESA" is given; the assessment of the competitiveness of the enterprise was carried out; the image of the enterprise is estimated; identified the main ways to optimize the system of image formation in the enterprise ;.
A set of measures to improve the efficiency of image formation is proposed and the effectiveness of the proposed measures is assessed. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
імідж |
en_US |
dc.subject |
менеджмент |
en_US |
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
метод |
en_US |
dc.subject |
073 менеджмент |
en_US |
dc.subject |
competitiveness |
en_US |
dc.subject |
image |
en_US |
dc.subject |
management |
en_US |
dc.subject |
method |
en_US |
dc.title |
Імідж як чинник стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства |
en_US |
dc.title.alternative |
Image as a strategy for improving enterprise competitiveness |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |