DSpace Repository

Імідж як чинник стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Матющенко, М.З.
dc.date.accessioned 2022-06-29T08:34:55Z
dc.date.available 2022-06-29T08:34:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Матющенко М.З. Імідж як чинник стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ М.З.Матющенко; наук. кер. А.М.Кузнєцов. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 77с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Matiushchenko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Матющенко М.З. Імідж як чинник стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ М.З.Матющенко; наук. кер. А.М.Кузнєцов. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 77с. en_US
dc.description.abstract The essence, content and features of the image of the enterprise are clarified in the work; the competitiveness of the enterprise and its features are investigated; the competitive strategy and its connection with the image are considered; the general characteristic of LLC "AVTOGRAD ODESA" is given; the assessment of the competitiveness of the enterprise was carried out; the image of the enterprise is estimated; identified the main ways to optimize the system of image formation in the enterprise ;. A set of measures to improve the efficiency of image formation is proposed and the effectiveness of the proposed measures is assessed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject менеджмент en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject метод en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject image en_US
dc.subject management en_US
dc.subject method en_US
dc.title Імідж як чинник стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства en_US
dc.title.alternative Image as a strategy for improving enterprise competitiveness en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account