DSpace Repository

Формування стратегії розвитку туристичної фірми на засадах процесного підходу

Show simple item record

dc.contributor.author Павлишина, М.В.
dc.date.accessioned 2022-06-29T10:01:40Z
dc.date.available 2022-06-29T10:01:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Павлишина М.В. Формування стратегії розвитку туристичної фірми на засадах процесного підходу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ М.В. Павлишина; наук. кер. О.В. Осичка . – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 70с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Pavlyshyna.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження, аналізу та формування стратегії розвитку на засадах процесного підходу Проаналізовано Фінансово-економічну діяльність ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур», конкурентній профіль, зовнішнє та внутрішнє середовище за допомогою таблиці конкурентного профілю, SWOT-аналізу, ефективність роботи бізнес-процесів організації та проведено їх реінжиніринг Запропоновано організацію регулярних водних перевезень і екскурсій за розкладом, що дозволить підвищити дохідність компанії . en_US
dc.description.abstract Diploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analyzing and formation of development strategy on the basis of process approach. It was analysed financial and economic activity of «Vilkove-Pelican-Tour» LLC, competitive profile, external and internal environment with competitive profile table, SWOT-analysis, efficiency of business processes of the organization and their reengineering. It is offered to organize regular water transportation and excursions on schedule, that will increase the profitability of the company.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject стратегічне планування en_US
dc.subject конкурентний профіль en_US
dc.subject SWOT-аналіз en_US
dc.subject бізнес-процеси en_US
dc.subject критичні фактори успіху en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject strategic planning en_US
dc.subject competitive profile en_US
dc.subject SWOT-analysis en_US
dc.subject business processes en_US
dc.subject critical success factors en_US
dc.title Формування стратегії розвитку туристичної фірми на засадах процесного підходу en_US
dc.title.alternative Formation of a strategy for the development of a travel agency on the basis a process approach en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account