dc.contributor.author |
Павлишина, М.В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-29T10:01:40Z |
|
dc.date.available |
2022-06-29T10:01:40Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Павлишина М.В. Формування стратегії розвитку туристичної фірми на засадах процесного підходу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ М.В. Павлишина; наук. кер. О.В. Осичка . – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 70с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Pavlyshyna.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження, аналізу та формування стратегії розвитку на засадах процесного підходу
Проаналізовано Фінансово-економічну діяльність ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур», конкурентній профіль, зовнішнє та внутрішнє середовище за допомогою таблиці конкурентного профілю, SWOT-аналізу, ефективність роботи бізнес-процесів організації та проведено їх реінжиніринг
Запропоновано організацію регулярних водних перевезень і екскурсій за розкладом, що дозволить підвищити дохідність компанії . |
en_US |
dc.description.abstract |
Diploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analyzing and formation of development strategy on the basis of process approach.
It was analysed financial and economic activity of «Vilkove-Pelican-Tour» LLC, competitive profile, external and internal environment with competitive profile table, SWOT-analysis, efficiency of business processes of the organization and their reengineering.
It is offered to organize regular water transportation and excursions on schedule, that will increase the profitability of the company. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
стратегічне планування |
en_US |
dc.subject |
конкурентний профіль |
en_US |
dc.subject |
SWOT-аналіз |
en_US |
dc.subject |
бізнес-процеси |
en_US |
dc.subject |
критичні фактори успіху |
en_US |
dc.subject |
073 менеджмент |
en_US |
dc.subject |
strategy |
en_US |
dc.subject |
strategic planning |
en_US |
dc.subject |
competitive profile |
en_US |
dc.subject |
SWOT-analysis |
en_US |
dc.subject |
business processes |
en_US |
dc.subject |
critical success factors |
en_US |
dc.title |
Формування стратегії розвитку туристичної фірми на засадах процесного підходу |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of a strategy for the development of a travel agency on the basis a process approach |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |