dc.contributor.author |
Павленко, В.О. |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-29T10:17:55Z |
|
dc.date.available |
2022-06-29T10:17:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Павленко В. О.Підвищення конкурентоспроможності банку шляхом розширення банківських послуг: спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ В. Павленко ; наук. кер. Г.А.Місько. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 70 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Pavlenko.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто зміст понять «конкуренція», «конкурентоспроможність банку»; визначено сутність конкурентної стратегії банку на ринку фінансових послуг, та її види; розглянуто методики, що забезпечують оцінювання конкурентних позицій банку на ринку платіжних карток.
Проаналізовано стан ринку платіжних карток та позиції банків-лідерів; фінансові показники АТ КБ «Приватбанк»; конкурентна позиція АТ КБ «Приватбанк» на ринку платіжних карток.
Запропоновано розширення конкурентоспроможності банку за рахунок впровадження MPOS-терміналів (пристроїв, що з’єднуються зі смартфонами), встановлення яких пропонується здійснювати дистанційним шляхом. |
en_US |
dc.description.abstract |
The content of the concepts "competition", "bank competitiveness" is considered in the work; the essence of the bank's competitive strategy in the financial services market and its types are determined; methods used to assess the bank's competitive position in the payment card market are considered.
The state of the payment card market and the position of the leading banks are analyzed; financial indicators of JSC CB "Privatbank"; competitive position of JSC CB "Privatbank" in the market of payment cards.
It is proposed to expand the competitiveness of the bank through the introduction of MPOS-terminals (devices that connect to smartphones), which are proposed to be installed remotely. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
банк |
en_US |
dc.subject |
платіжна картка |
en_US |
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
метод |
en_US |
dc.subject |
073 менеджмент |
en_US |
dc.subject |
strategy |
en_US |
dc.subject |
bank |
en_US |
dc.subject |
payment card |
en_US |
dc.subject |
management |
en_US |
dc.subject |
method |
en_US |
dc.title |
Підвищення конкурентоспроможності банку шляхом розширення банківських послуг |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing the bank's competitiveness by expanding services |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |