dc.contributor.author |
Григоращенко, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-06T08:52:56Z |
|
dc.date.available |
2022-07-06T08:52:56Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Григоращенко В. В. Маркетингове регулювання туристичних послуг в Одеському регіоні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. В. Григоращенко; наук. кер. В. С. Мартинова. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 94 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Hryhorashchenko.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У першому розділі кваліфікаційній роботи розглянуто теоретичні підходи
дослідження маркетингового забезпечення розвитку регіонального туризму. У другому
розділі зроблено оцінку умов формування попиту і пропозицій на регіональному ринку
туристичних послуг. Проаналізовано існуючою маркетингову систему розвитку туризму в
Одеському регіоні. У третьому розділі представлені пропозиції щодо удосконалення
системи маркетингового забезпечення туристичної діяльності регіону. Обґрунтовано
ефективність впровадження маркетингових заходів спрямованих на активізацію розвитку
туризму в регіоні. |
|
dc.description.abstract |
In the first section of the qualification work the theoretical approaches of research of
marketing maintenance of development of regional tourism are considered. In the second section
the estimation of conditions of formation of demand and offers in the regional market of tourist
services is made. The existing marketing system of tourism development in the Odessa region is
analyzed. The third section presents proposals for improving the system of marketing support for
tourism in the region. The effectiveness of the implementation of marketing measures aimed at
intensifying the development of tourism in the region is substantiated. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
туристичні послуги |
en_US |
dc.subject |
регіональний туризм |
en_US |
dc.subject |
маркетингове забезпечення |
en_US |
dc.subject |
рекламно-маркетинговий бюджет |
en_US |
dc.subject |
туристичний потік |
en_US |
dc.subject |
туристичний збір |
en_US |
dc.subject |
242 туризм |
en_US |
dc.subject |
tourist services |
en_US |
dc.subject |
regional tourism |
en_US |
dc.subject |
marketing support |
en_US |
dc.subject |
advertising and marketing budget |
en_US |
dc.subject |
tourist flow |
en_US |
dc.subject |
tourist tax. |
en_US |
dc.title |
Маркетингове регулювання туристичних послуг в Одеському регіоні |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing regulation of tourist services in the Odesa region |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |