DSpace Repository

Маркетингове регулювання туристичних послуг в Одеському регіоні

Show simple item record

dc.contributor.author Григоращенко, В.В.
dc.date.accessioned 2022-07-06T08:52:56Z
dc.date.available 2022-07-06T08:52:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Григоращенко В. В. Маркетингове регулювання туристичних послуг в Одеському регіоні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. В. Григоращенко; наук. кер. В. С. Мартинова. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 94 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Hryhorashchenko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У першому розділі кваліфікаційній роботи розглянуто теоретичні підходи дослідження маркетингового забезпечення розвитку регіонального туризму. У другому розділі зроблено оцінку умов формування попиту і пропозицій на регіональному ринку туристичних послуг. Проаналізовано існуючою маркетингову систему розвитку туризму в Одеському регіоні. У третьому розділі представлені пропозиції щодо удосконалення системи маркетингового забезпечення туристичної діяльності регіону. Обґрунтовано ефективність впровадження маркетингових заходів спрямованих на активізацію розвитку туризму в регіоні.
dc.description.abstract In the first section of the qualification work the theoretical approaches of research of marketing maintenance of development of regional tourism are considered. In the second section the estimation of conditions of formation of demand and offers in the regional market of tourist services is made. The existing marketing system of tourism development in the Odessa region is analyzed. The third section presents proposals for improving the system of marketing support for tourism in the region. The effectiveness of the implementation of marketing measures aimed at intensifying the development of tourism in the region is substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичні послуги en_US
dc.subject регіональний туризм en_US
dc.subject маркетингове забезпечення en_US
dc.subject рекламно-маркетинговий бюджет en_US
dc.subject туристичний потік en_US
dc.subject туристичний збір en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject tourist services en_US
dc.subject regional tourism en_US
dc.subject marketing support en_US
dc.subject advertising and marketing budget en_US
dc.subject tourist flow en_US
dc.subject tourist tax. en_US
dc.title Маркетингове регулювання туристичних послуг в Одеському регіоні en_US
dc.title.alternative Marketing regulation of tourist services in the Odesa region en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account