00 DSpace/Manakin Repository

Напрями удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства на прикладі туристичного оператора «Веселка туризму»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заборовець, В.О.
dc.date.accessioned 2022-07-06T09:57:11Z
dc.date.available 2022-07-06T09:57:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Заборовець В. О. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства на прикладі туристичного оператора «Веселка туризму»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. О. Заборовець; наук. кер. В. Г. Герасименко . – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 84 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Zaborovets.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Заборовець В. О. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства на прикладі туристичного оператора «Веселка туризму»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. О. Заборовець; наук. кер. В. Г. Герасименко . – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 84 с. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг у туристичному бізнесі en_US
dc.subject маркетингові прийоми en_US
dc.subject планування маркетингової діяльності en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject ефективність маркетингової стратегії en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject marketing in tourism business en_US
dc.subject marketing methods en_US
dc.subject marketing activity planning en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject efficiency of marketing strategy en_US
dc.title Напрями удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства на прикладі туристичного оператора «Веселка туризму» en_US
dc.title.alternative Directions for improving the marketing activities of a tourist enterprise on the example of the tour operator «Veselka turizma» en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу