dc.contributor.author |
Кушніренко, В.О. |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-06T10:20:54Z |
|
dc.date.available |
2022-07-06T10:20:54Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кушніренко В. О. Формування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'я : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. О. Кушніренко; наук. кер. С. Г. Нездоймінов. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 90 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Kushnirenko.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються науко-теоретичні підходи до формування комунікаційної стратегії на туристичному підприємстві.
Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану комунікаційної політики бюро подорожей «Сім'я» . За результатами дослідження розроблено проєкт удосконалення комунікаційного процесу в бюро подорожей «Сім’я». Мета проєкту полягає у практичному обґрунтуванні формування комунікаційної стратегії, підвищення прибутку підприємства на основі вдосконалення комунікаційної діяльності для бюро подорожей «Сім’я». Проведено розрахунок економічної ефективності витрат на його впровадження. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article deals scientific and theoretical approaches to the formation of a communication strategy at a tourist enterprise.
An analysis of economic activity and organizational structure, the state of the communication policy of the Travel Bureau "Family" was carried out. According to the results of the study, a project is developed to improve the communication process at the Travel Bureau "Family". The purpose of the project consists in practical substantiation of the formation of a communication strategy, an increase in the profit of the enterprise on the basis of improving communication activities for the Bureau of Travel "Family". The calculation of the economic efficiency of expenses for its implementation is carried out. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
турагент |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
комунікаційна стратегія |
en_US |
dc.subject |
комунікаційні технології |
en_US |
dc.subject |
комунікаційний процес |
en_US |
dc.subject |
економічна ефективність |
en_US |
dc.subject |
242 туризм |
en_US |
dc.subject |
travel agent |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
communication strategy |
en_US |
dc.subject |
communication technologies |
en_US |
dc.subject |
communication process |
en_US |
dc.subject |
economic efficiency |
en_US |
dc.title |
Формування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'я |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of the communication strategy of the tourist enterprise Family |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |