00 DSpace/Manakin Repository

Формування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'я

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушніренко, В.О.
dc.date.accessioned 2022-07-06T10:20:54Z
dc.date.available 2022-07-06T10:20:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кушніренко В. О. Формування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'я : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. О. Кушніренко; наук. кер. С. Г. Нездоймінов. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 90 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kushnirenko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються науко-теоретичні підходи до формування комунікаційної стратегії на туристичному підприємстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану комунікаційної політики бюро подорожей «Сім'я» . За результатами дослідження розроблено проєкт удосконалення комунікаційного процесу в бюро подорожей «Сім’я». Мета проєкту полягає у практичному обґрунтуванні формування комунікаційної стратегії, підвищення прибутку підприємства на основі вдосконалення комунікаційної діяльності для бюро подорожей «Сім’я». Проведено розрахунок економічної ефективності витрат на його впровадження. en_US
dc.description.abstract The article deals scientific and theoretical approaches to the formation of a communication strategy at a tourist enterprise. An analysis of economic activity and organizational structure, the state of the communication policy of the Travel Bureau "Family" was carried out. According to the results of the study, a project is developed to improve the communication process at the Travel Bureau "Family". The purpose of the project consists in practical substantiation of the formation of a communication strategy, an increase in the profit of the enterprise on the basis of improving communication activities for the Bureau of Travel "Family". The calculation of the economic efficiency of expenses for its implementation is carried out.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject турагент en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комунікаційна стратегія en_US
dc.subject комунікаційні технології en_US
dc.subject комунікаційний процес en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject travel agent en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject communication strategy en_US
dc.subject communication technologies en_US
dc.subject communication process en_US
dc.subject economic efficiency en_US
dc.title Формування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'я en_US
dc.title.alternative Formation of the communication strategy of the tourist enterprise Family en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу