DSpace Repository

Економічне обґрунтування проєкту створення маркетплейсу

Show simple item record

dc.contributor.author Гребінь, Ю. І.
dc.date.accessioned 2022-07-11T10:57:57Z
dc.date.available 2022-07-11T10:57:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гребiнь, Юлiя Iгорiвна Економiчне обгрунтування проекту створення маркетплейсу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Юлiя Iгорiвна Гребiнь ; наук. кер. Станiслав Анатолiйович Горбаченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 81с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Hrebin.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власної справи в ІТ сфері; розглянуто загальну концепцію створення маркетплейсу, досліджуються нормативно-правове регулювання ІТ підприємництва в Україні. Проаналізовано конкурентне середовище на ринку одягу та у сегменті маркетплейсів та визначені внутрішні конкурентні переваги новостворюваного бізнесу. Запропоновано проєкт створення маркетплейсу з продажу одягу. Сформовано стартовий капітал на реалізацію проєкту, розраховано поточні витрати та прогнозовано прибуток від реалізації, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of starting your own business in the IT field; the general concept of creation of a marketplace is considered, normative-legal regulation of IT of business in Ukraine is investigated. The competitive environment in the clothing market and in the marketplace segment is analyzed and the internal competitive advantages of the newly created business are determined. A project to create a marketplace for the sale of clothing has been proposed. The start-up capital for the project implementation has been formed, the current costs have been calculated and the profit from the implementation has been forecasted, the possible risks of the project implementation and the ways of their minimization have been characterized.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject проєкт en_US
dc.subject інтернет-торгівля en_US
dc.subject одяг en_US
dc.subject маркетплейс en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject ризик en_US
dc.subject 076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність en_US
dc.subject project en_US
dc.subject internet trade en_US
dc.subject clothes en_US
dc.subject marketplace en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject risk en_US
dc.title Економічне обґрунтування проєкту створення маркетплейсу en_US
dc.title.alternative Economic justification of the project of creating a marketplace en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account