DSpace Repository

Дистанційне обслуговування клієнтів в банках України

Show simple item record

dc.contributor.author Голодяева, А.О.
dc.date.accessioned 2022-07-19T09:59:27Z
dc.date.available 2022-07-19T09:59:27Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Голодяєва, Юлiя Вiталiївна Дистанцiйне обслуговування клiєнтiв в банках України : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування" за освiтньою програмою "Мiжнародний банкiвський бiзнес" / Юлiя Вiталiївна Голодяєва ; наук. кер. Олена Степанiвна Сергєєва . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 78 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Holodiaieva.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі узагальнюються особливості використання цифрових технологій при банківському обслуговуванні фізичних осіб в України. Цифровізація світової економіки, що відбулася за останнє десятиліття, спричинила підвищення конкуренції на ринку фінансових послуг, змусивши банківську систему реагувати на нові виклики. Завдяки прогресу цифрових технологій фінансові послуги трансформуються та стають більше орієнтованими на клієнтів. Виникли банки, які працюють лише через мобільні додатки, а надавачі послуг інтернет-платежів розширилися та пропонують споживче кредитування. Використання цифрових технологій у банківській діяльності дозволить банкам поліпшити якість і прибутковість не лише від надання банківських послуг, а й від підвищення ефективності супутніх процесів, таких як управління персоналом, аналітична діяльність, забезпечення безпеки інформації тощо. На основі проведеного аналізу автором зроблені висновки, що для створення повноцінного ринку банківських послуг в умовах цифровізації в Україні доцільно було б вирішити проблеми, які постали перед даною сферою. Надані рекомендації щодо поліпшення банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк» стосовно підвищення стандартів якості обслуговування клієнтів, впровадження нових банківських продуктів, подальшого вдосконалення технологічного оснащення. en_US
dc.description.abstract The paper summarizes the features of the use of digital technologies in banking services for individuals in Ukraine. The digitalisation of the global economy over the past decade has led to increased competition in the financial services market, forcing the banking system to respond to new challenges. With the advancement of digital technologies, financial services are being transformed and become more customer-oriented. Banks have emerged that operate only through mobile applications, and Internet payment service providers have expanded to offer consumer lending. The use of digital technologies in banking will allow banks to improve the quality and profitability not only of providing banking services, but also of improving the efficiency of related processes such as personnel management, analytical activities, information security and more. Based on the analysis, the author concluded that to create a full-fledged market for banking services in the context of digitalization in Ukraine, it would be appropriate to solve the problems facing this area. Recommendations for improving the banking services of individuals in JSC "Raiffeisen Bank" to improve quality standards of customer service, the introduction of new banking products, further improvement of technological equipment. During the research the following general methods were used: generalization and systematization; comparison; system analysis.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject банк en_US
dc.subject банківські послуги en_US
dc.subject ринок банківських послуг en_US
dc.subject цифровізація en_US
dc.subject інтернет – банкінг en_US
dc.subject мобільний банкінг en_US
dc.subject 072 фінанси, банківська справа та страхування en_US
dc.subject bank en_US
dc.subject banking services en_US
dc.subject banking services market en_US
dc.subject digitalization en_US
dc.subject internet banking en_US
dc.subject mobile banking en_US
dc.title Дистанційне обслуговування клієнтів в банках України en_US
dc.title.alternative Remote customer service in Ukrainian banks en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account