У першому розділі проаналізовано наукові аспекти розвитку ринку послуг туристичних агенцій, теоретичні сутності та поняття франчайзингу, державний досвід розвитку франчайзингу у туризмі в Україні і організація діяльності провідних туристичних мереж України.
У другому розділі охарактеризовано діяльність мережі агенцій «Поїхали з нами», проведено аналіз організаційно-економічної діяльності туристичної мережі та визначено особливості франчайзингової політики мережі агенцій «Поїхали з нами».
Третій розділ містить шляхи розвитку появи нових агенцій мережі «Поїхали з нами». Запропоновано методи та напрями розвитку, сформовано та обґрунтовано заходи щодо вдосконалення франчайзингової діяльності туристичних агенцій «Поїхали з нами».
The first section analyzes the scientific aspects of the development of the travel agency services market, theoretical essences and concepts of franchising, state experience in the development of franchising in tourism in Ukraine and the organization of leading travel networks in Ukraine.
The second section describes the activities of the network of agencies "Poikhaly z namy", analyzes the organizational and economic activities of the tourist network and identifies features of the franchise policy of the network of agencies "Poikhaly z namy".
The third section contains ways to develop new agencies of the network "Poikhaly z namy". Methods and directions of development are offered, measures on improvement of franchising activity of travel agencies "Poikhaly z namy" are formed and proved.