00 DSpace/Manakin Repository

Підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пономарь, О.О.
dc.date.accessioned 2022-07-21T10:13:37Z
dc.date.available 2022-07-21T10:13:37Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Пономарь, Олександр Олександрович Пiдвищення конкурентоспроможностi туристичної фiрми : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Туризм" програмою / Олександр Олександрович Пономарь ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко. - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 67 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Ponomar.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Об’єкт дослідження – процес забезпечення конкурентоспроможності туристичної фірми. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми «Л-Тур Одеса». Метою роботи є аналіз конкурентоспроможності туристичної фірми «Л-Тур Одеса» та визначення пропозицій щодо її підвищення. У роботі проаналізовано основні поняття та сутність конкурентоспроможності, розглянуто методи її оцінки. Аналізується діяльність туристичної фірми «Л-Тур Одеса», оцінюється рівень її конкурентоспроможності. Пропонується розробка нового туристичного продукту та маркетингові заходи просування послуг тур фірми «Л-Тур Одеса». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження нового туристичного продукту у діяльність тур фірми «Л-Тур Одеса». en_US
dc.description.abstract The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of ensuring the competitiveness of the travel agency. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of increasing the competitiveness of the travel company "L-Tour Odesa". The aim is to research analysis of the competitiveness of the travel company "L-Tour Odesa" and determination of proposals for its increase. The basic concepts and essence of competitiveness are analyzed in the work, methods of its estimation are considered. The activity of the travel company "L-Tour Odesa" is analyzed, the level of its competitiveness is estimated. Development of a new tourist product and marketing activities to promote the services of the travel company "L-Tour Odesa" are offered. According to the results of the study, the expediency of introducing a new tourist product in the activities of the travel company "L-Tour Odesa" is substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристична фірма en_US
dc.subject туристична послуга en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject travel company en_US
dc.subject tourist service en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.title Підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми en_US
dc.title.alternative Increasing the competitiveness of the travel agency en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу