00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Імперія – Тур Віп Клуб»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Репецька, А.Ю.
dc.date.accessioned 2022-07-21T10:24:01Z
dc.date.available 2022-07-21T10:24:01Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Репецька, Анастасiя Юрiївна Удосконалення маркетингової дiяльностi туристичного пiдприємства( на прикладi тур фiрми"Iмперiя-Тур ВIП Клуб" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Туризм" / Анастасiя Юрiївна Репецька ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко. - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 94 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Repetskaya.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес здійснення маркетингової діяльності туристичними підприємствами. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». Метою роботи є дослідження маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб» та розробка напрямів щодо її вдосконалення. У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості маркетингової діяльності підприємств сфери туризму. Аналізується стан господарської та маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій. en_US
dc.description.abstract The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of marketing activities of tourist enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of improving the marketing activities of the travel agency «Empire-Tour VIP Club». The aim is to research the marketing activities of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» and to develop directions for their improvement. In this work the general concepts and essence of marketing activity in the tourist enterprises are analyzed. The state of economic and marketing activity of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject туристична фірма en_US
dc.subject туристична послуга en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject travel agency en_US
dc.subject tourist service en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Імперія – Тур Віп Клуб») en_US
dc.title.alternative Improving the marketing activities of the tourist enterprise (on the example of the travel agency "Empire - Tour VIP Club") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу